خبرگزاری کار ایران

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان:

قزوین در مبارزه با مواد مخدر جزء استان‌های برتر است

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۱۸۰

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: قزوین درحوزه مبارزه با مواد مخدر جزء استان‌های برتر شناخته شده و در زمینه درمان و مبارزه با مواد مخدر اقدامات خوبی انجام شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علی رحمانی با اشاره به هفته مبارزه با مواد مخدر گفت: لازم است مسئولان فرهنگی در  راستای پیشگیری از آسیب‌های حوزه اعتیاد با جدیت تلاش کنند؛ چرا که  گرایش بانوان و جوانان به مواد مخدر افزایش یافته است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین ادامه داد: قزوین درحوزه مبارزه با مواد مخدر جزء استان‌های برتر شناخته شده و اقدامات خوبی در این راستا  انجام  داده  و از ابتدای سال تا کنون 265 معتاد متجاهر شناسایی و تحت درمان قرار گرفته‌اند.

وی ابراز کرد: انجام اقدامات فرهنگی و آموزشی در زمینه مضرات مصرف مواد مخدر برای اقشار مختلف جامعه بویژه جوانان ضرورت دارد تا گروه‌های آسیب پذیر از اعتیاد دور شوند؛ البته تحقق این امر به مشارکت اجتماعی نیاز دارد.

این مسئول افزود: باتوجه به اینکه قزوین استانی صنعتی و دانشگاهی است، مبارزه با مواد مخدر در آن اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در استان قزوین مرکز دولتی ترک اعتیاد ماده ۱۶ وجود ندارد و مراکز ترک اعتیاد ماده ۱۵ بکارگیری می‌شوند و در قزوین، الوند، آبیک و تاکستان مراکزی ایجاد شده است.

رحمانی گفت: طرح یاری گران زندگی در مدارس استان برگزار می‌شود؛ البته مبارزه با مواد مخدر به مشارکت حداکثری مردم نیاز دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز