خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کانون پرورش فکری استان اصفهان خبر داد:

تمدید فرصت شرکت در جشنواره قصه گویی/ اصفهان رتبه برتر دنیا در کسب عناوین بین المللی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۱۷۲

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان گفت: بیست و سومین دروه جشنواره قصه گویی تا پایان خرداد ماه تمدید شد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، سید محمد قلمکاریان با اعلام این خبر اظهار داشت: مهلت این جشنواره تا پانزدهم خرداد بود که به دلیل استقبال شهروندان به صورت کشوری تا سی ام خرداد تمدید و امسال با شعار آینده ساختنی است برگزار می شود.

وی ادامه داد: کانون اصفهان در سال ۹۹ خوش درخشیدیم و در تمام شاخص ها امتیازات خوبی کسب کرد.

قلمکاریان برگزاری ۲۹۳ کارگاه تا سال ۹۹، بیش از ۷۰۰ نشست مجازی، ۱۸۲۰۰ جلد کتاب اهدا شده به کانون، کسب بیش از ۷۰ عنوان در جشنواره های ملی و بین المللی و برگزاری دوره های مختلف آموزشی عملکرد درخشانی در سال گذشته ثبت کردیم.

وی یاد آور شد: محور های موضوعی جشنواره امیدها و آرزو ها، شادی ها و غم ها، ایثار و از خودگذشتگی است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان از جایزه سی میلیون تومانی بخش برترین قصه گوی کشور خبر داد و گفت: بخش پادکست و قصه زندگی من با مضوعات من و کرونا و دیروز غرور آفرین و فردار افتخار آفرین نیز  از بخش های جذاب این جشنواره است.

مهرواره بین المللی نقاشی اربعین نیز از دیگر برنامه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز