خبرگزاری کار ایران

شرکت آب و برق قزوین خواستار صرفه جویی در مصرف منابع انرژی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۱۴۴

شرکت آب و فاضلاب و توزیع برق استان قزوین با صدور اطلاعیه مشترکی از شهروندان خواستار صرفه جویی در مصرف آب و برق شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، شرکت آب و فاضلاب و توزیع برق استان قزوین با صدور اطلاعیه مشترکی از شهروندان درخواست کردند با توجه به فرا رسیدن زودهنگام فصل گرما در مصرف آب و برق صرفه جویی کنند.

در این این اطلاعیه آمده است: شهروندان استان قزوین با توجه به فرا رسیدن زود هنگام فصل گرما و افزایش کم سابقه دما در روزهای پیش رو و افزایش مصرف آب و برق، ضروری است به منظور بهره‌مندی مستمر و پایدار از خدمات و جلوگیری از قطعی آب و برق، مدیریت بهینه مصرف را مد نظر قرار دهند.

در ادامه این اطلاعیه درج شده است: با توجه به شرایط دمایی موجود و کاهش بارندگی و خشکسالی به اطلاع هم استانی‌های عزیز می‌رساند، با وجود تلاش‌های شبانه روزی و مستمر خدمتگزاران سخت‌کوش مردم در صنعت آب و برق استان برای تامین پایدار انرژی بویژه در مصارف خانگی، تقاضا می‌شود مردم عزیزمان مثل همیشه با همیاری آگاهانه و متعهدانه، خدمتگزاران خود را در این امر یاری دهند و با مدیریت بهینه مصرف آب و برق، سایر هموطنان را در دریافت مستمر انرژی به خصوص در مناطق گرمسیر کشور همراهی کنند.

در پایان اطلاعیه اظهار امیدواری شده است: امیدواریم با همراهی دلسوزانه و متعهدانه مردم در این امر مهم بتوانیم تابستان بسیار سخت امسال را هم در شرایط کرونایی که دشواری‌های زیادی به کشور تحمیل کرده است، بخوبی پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز