خبرگزاری کار ایران

برگزاری جشنواره طراحی پوستر جاذبه های گردشگری در آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۰۹۸

معاون گردشگری مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌شرقی گفت: جشنواره طراحی پوستر «یادی و نگاهی از جاذبه‌های گردشگری آذربایجان شرقی» در استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، علیرضا بایرام زاده در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه این جشنواره با هدف شناخت و معرفی جامع جاذبه‌های گردشگری استان برگزار می‌شود، افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند جاذبه‌های مختلف گردشگری، فرهنگی، تاریخی، عشایری، زیرساخت‌های گردشگری، آیین‌های سنتی، لباس‌های بومی، غذا، بوم گردی، روستاهای هدف گردشگری و تبریز مدرن در قالب طراحی، نقاشی و گرافیکی (به‌صورت دستی یا نرم‌افزاری) به دبیرخانه ارسال کنند.

وی اظهار کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را تا ۱۰ تیر ماه ۱۴۰۰ به‌ صورت مجازی در سامانه sounews.ir/festival و یا نسخه فیزیکی در قالب CD به دبیرخانه‌های جشنواره  ارسال کنند.

بایرام زاده ادامه داد: دبیرخانه این جشنواره در خانه تاریخی حیدرزاده و موسسه فصل هنر اردیبهشت واقع در جاده ائل‌گلی، نبش کوچه بیمارستان رازی، پلاک یک طبقه سوم واقع است.

آذربایجان شرقی با حدود یکهزار و ۸۰۰ اثر تاریخی ثبت شده در فهرست آثار ملی و هزاران اثر ثبت نشده یکی از پنج استان نخست کشور از نظر تنوع و غنای آثار تاریخی و گردشگری است.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز