خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

انتشار لیست داوطلبان جبهه اصلاحات قزوین برای عضویت در شورای شهر/ در تکمیل لیست با دشواری روبه‌رو بودیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۰۶۰

رئیس ستاد جبهه اصلاحات ایران استان قزوین در انتخابات شوراهای شهر و روستای استان گفت: پس از بررسی‌های انجام شده در نهایت شش نفر برای عضویت در شورای شهر قزوین از طرف جبهه اصلاحات استان معرفی شده و به عرصه رقابت انتخاباتی وارد شدند.

عباس جهان‌بخشی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به حضور جبهه اصلاحات استان برای عضویت در شورای شهر گفت: جبهه اصلاحات ایران در استان قزوین پس از چندین جلسه بررسی جامع درباره شرایط انتخابات پیشرو در نهایت تصمیم بر حضور فعال با ارائه لیستی از کاندیداهای ذی‌صلاح گرفته است.

رئیس ستاد جبهه اصلاحات ایران-استان قزوین در انتخابات شوراهای شهر و روستا استان ادامه داد: مطابق دوره‌های پیشین رویه انتخاب اعضای لیست بر این منوال بود که با بررسی سوابق، توانمندی‌ها و مراتب اعتقاد به تفکر و منش اصلاح‌طلبی، با مصاحبه و دقت نظر  اعضا به مردم عزیز معرفی شوند.

وی ابراز کرد:  زهرا علیخانی، فریبا هاشمی، مهندس حمید چگینی، حسین انصاری رامندی، علی شعبانی ورکی و سیف الدین کشاورز لیست جبهه اصلاحات ایران استان قزوین را تشکیل می‌دهند.

جهانبخشی درباره حضور اصلاح طلبان در سایر شهرستان‌های استان گفت: وضعیت مراکز شهرستان‌ها و سایر شهرها به اجماع اصلاح‌طلبان آنها تفویض شده و  با هماهنگی این عزیزان درصورت وجود شرایط لازم و مورد تایید جبهه اصلاحات استان، ارائه لیست در روزهای آتی محتمل است.

وی عنوان کرد: با عنایت آگاهی مردم عزیز از شرایطی که در این دوره از انتخابات بر روند غیرعادلانه تایید صلاحیت‌ها حاکم بود، جبهه اصلاحات قزوین در تکمیل لیست خود با دشواری‌های فراوانی روبرو بود که نتیجه آن ارائه تنها 6 کاندیدا برای 9 کرسی پارلمان شهری است.

رئیس ستاد جبهه اصلاحات ایران استان قزوین در انتخابات شوراهای شهر و روستای استان  افزود: ستادانتخاباتی جبهه اصلاحات استان فعالیت خود را در زمینه هماهنگی‌های ستادی آغاز کرده و طی روزهای آینده رسما افتتاح می‌شود، وظیفه این ستاد ساماندهی فعالیت‌های انتخاباتی سطح استان و بویژه ائتلاف شهر قزوین خواهد بود.

وی اظهار کرد: معتقدیم هر نوع اصلاح جامعه با تاکید بر رای مردم ممکن است؛ اما با کمال تاسف این دوره تلاش‌های صورت گرفته در مسیر تک صدا شدن جامعه به حدی بود که به تعبیر رهبر انقلاب ظلم و جفا در حق برخی کاندیداها صورت گرفته است.

این مسئول ادامه داد: درواقع فرمایشات رهبر انقلاب در این خصوص به استناد و یقین است؛ وقتی شورای نگهبانی با ترکیب فقها و حقوق دادنان منتخب مجلس شایسته چنین تعبیری می‌شود چگونه می‌توان از هیئت های نظارت پائین دستی انتظار عملکردی خلاف آن داشت.

وی ابراز کرد: نقص و ضعف روش موجود هم در متن قانون و هم در روش اجرای آن مورد نقد جدی اصلاح‌طلبان است، ایرادات مورد اشاره در مسیر برآورده شدن حقوق ملت به حدی است که عضو شورای مرکزی نظارت با شرح موارد استعفا می‌دهد؛ با همه این شرایط که نتیجه آن سلب حق مشروع و ذاتی افراد در تعیین سرنوشت خود با حذف نمایندگان فکری آن‌هاست، جریان اصلاحات همچنان بر تلاش برای حفظ جمهوریت با تکیه بر ظرفیت‌های جدید تاکید دارد.

جهان‌بخشی در پایان گفت: رای حداکثر زمانی حاصل می‌شود که مخاطبان شاهد حضور کاندیدای با تفکر و اعتقادات منطبق بر رای خود باشند، تلاش در راستای امید سازی و اقناع مردم، از تاثیرگذاری حضور آن‌ها بر سرنوشت خود در مدیریت شهری، محور اصلی فعالیت ستاد خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز