خبرگزاری کار ایران

فرماندار زنجان :

کاندیداها تبلیغات خود را بر روی علائم راهنمایی و رانندگی نصب نکنند/ شاهد تخلف و بد اخلاقی‌توسط برخی داوطلبان هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۸۹۴۲

فرماندار زنجان، با اشاره به تخلفات انتخاباتی در بخش تبلیغات در زنجان، گفت: متاسفانه شاهد برخی تخلفات انتخاباتی در زنجان هستیم.

به گزارش ایلنا از زنجان، رضا عسگری، فرماندار زنجان، با اشاره به اینکه بستر‌های لازم برای برگزاری انتخابات الکترونیک در زنجان مهیا است، گفت:  مشکلی از لحاظ زیرساخت‌ها برای برگزاری انتخابات الکترونیکی شوراهای شهر در زنجان وجود ندارد.

فرماندار زنجان، با بیان اینکه انتخابات الکترونیک فقط برای شورای شهر زنجان خواهد بود ادامه داد: تجهیزات لازم برای برگزاری انتخابات الکترونیک نیز تامین شده است.

به گفته فرماندار زنجان،  هیچ مشکلی در حوزه برگزاری انتخابات 1400در سطح شهرستان زنجان وجود ندارد.

عسگری، در ادامه با اشاره به تخلفات انتخاباتی در بخش تبلیغات در زنجان افزود: متاسفانه شاهد برخی تخلفات انتخاباتی در زنجان هستیم.

فرماندار زنجان، همچنین در مورد نصب تبلیغات بر روی تاسیسات شهری تصریح کرد: متاسفانه شاهد این بی‌قانونی‌ها در سطح شهر زنجان هستیم که کاندیداها تبلیغات خود را بر روی علائم راهنمایی و رانندگی، تابلوهای موجود در سطح شهر، تاسیسات برق و غیره نصب می‌کنند.

وی، با اشاره به اینکه برخی از داوطلب‌ها با این اقدامات خود به تاسیسات شهری خسارت وارد می‌کنند، یادآورشد: شهرداری زنجان کار جمع آوری اسناد این تخلفات و همچنین نسبت به پاکسازی تبلیغات‌ها بر روی تاسیسات شهری را انجام می‌دهد.

عسگری، تصریح کرد: تذکرات لازم به منظور جلوگیری از خسارت به تاسیسات شهری به همه داوطلبان شورای شهر و ستاد کاندیداها ریاست جمهوری داده شده است.

وی، با اشاره به اینکه هر گونه برگزاری تجمعات توسط داوطلبان شورای شهر زنجان ممنوعیت دارد،  افزود: شاهد بد اخلاقی‌ها توسط برخی از داوطلبان در زنجان هستیم.

فرماندار زنجان، در پایان با تاکید براینکه براساس قانون باید کاندیداهای شورای شهرها محل ستاد مرکزی خود را معرفی می‌کردند که بخش قابل توجهی از کاندیداها ستاد‌های مرکزی خود را معرفی نکردند، افزود: تذکرات لازم به این کاندیداها داده شده و در صورت عدم معرفی نسبت به جمع آوری ستاد‌هایی که در سطح شهر زنجان برپا کردند اقدام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز