خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان :

موردی پیدا نمی‌کنید که فرد دارای صلاحیت، تأیید نشده باشد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۸۹۱۷

دبیر اجرایی هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان ، گفت: تا یک‌روز مانده به انتخابات امکان تایید افراد وجود دارد اما نباید دلسرد و ناراحت بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمد رضا محمدی، دبیر اجرایی هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان، در جلسه مشترک رؤسای هیئت نظارت و رابطان و سر بازرسان شهرستان‌های استان زنجان، با بیان اینکه در بحث تأیید صلاحیت شهری هیچ ایرادی وارد نیست، افزود: موردی نمی‌توان یافت که فرد فاقد صلاحیت، تایید صلاحیت شده و یا دارای صلاحیت، تایید نشده باشد.

دبیر اجرایی هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان، با بیان اینکه حاضرم از عملکرد هیأت نظارت در انتخابات در استان دفاع کنم، افزود: هیچ صورت‌جلسه‌ای وجود ندارد که اتفاق آرایی در آن وجود نداشته باشد.

وی، ادامه داد: روز رسیدگی به پرونده‌های استان زنجان اجازه حضور در جلسه را نداشتم اما تهران با دید وسیعی نسبت به انتخاب افراد اقدام می‌کرد.

محمدی ،تصریح کرد: تا یکروز مانده به انتخابات امکان تایید افراد وجود دارد اما نباید دلسرد و ناراحت بود.

وی،  با بیان اینکه رسیدگی در بخش، شهرستان، استان و هیأت مرکزی طبق قانون انجام می‌شود و شبهه‌ای در این زمینه وجود ندارد، افزود: بهترین اقدام ممکن در تأیید صلاحیت کاندیداهای شهرستان‌ها انجام شد.

محمدی،  تصریح کرد: در انتخابات روستاها نیز قانون مدنظر بود اگرچه سخت‌گیری در این زمینه گسترده  نبود و بخش‌ها در این زمینه خوب کار کردند.

دبیر اجرایی هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان ادامه داد: ۴۴ مورد از شهرستان‌ها رد صلاحیت شده بودند که با استعلام‌های سفید ۱۱ نفر از این ۴۴ نفر تایید صلاحیت شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز