خبرگزاری کار ایران

بستری ۱۳۰ نفر بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۸۸۲۷

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۱۳۰ نفر بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی آذربایجان غربی بستری شدند که از این تعداد، ۶۲ نفر مربوط به ارومیه بودند.

به گزارش ایلنا، جواد آقازاده در گفت و گو با خبرنگاران  اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته  ۳۹۲ نفر در آذربایجان غربی به بیماری کرونا مبتلا شدند که نسبت به هفته های گذشته آمار مبتلایان در استان کاهش پیدا کرده است.

وی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته، سه بیمار کرونایی نیز در استان بر اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند که سهم هرکدام از شهرهای ارومیه، میاندوآب و سلماس یک نفر بود.

آقازاده اظهار کرد: کل بستری شدگان سندرم حاد تنفسی در آذربایجان غربی به ۷۲۶ نفر رسیده که ۳۰۰ نفر مشکوک بوده و ۴۲۶ نفر نیز  مبتلای قطعی هستند.

وی افزود: از کل بستری شدگان در آذربایجان غربی، ۱۴۷ نفر  در بخش‌های مراقبت‌های ویژه تحت درمان بوده و ۲۸ نفر نیز فقط با استفاده از دستگاه ونتیلاتور تنفس می‌کنند.

آقازاده تصریح کرد: بستری شدگان کرونا در آذربایجان‌غربی طی حدود ۲ ماه و نیم گذشته همچنان سه رقمی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی خاطر نشان کرد:تاکنون بیش از ۱۷۵ هزار نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شده و چهار هزار و ۶۶۹ نفر بر اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز