خبرگزاری کار ایران

رئبس شورای هماهنگی ستادهای مردمی رئیسی در رشت :

اقتصاد دلالی؛ راحت‌ترین کار در ایران با درآمد بالا است/ گیلان رتبه دوم بیکاری در کشور

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۸۷۴۶

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی ابراهیم رئیسی با اشاره به اینکه اقتصاد دلالی کار راحتی در ایران است و درآمد خوبی دارد، گفت: گیلان دومین استان از حیث آمار بیکاری در کشور است که این آمار زیبنده مردم آن نیست.

به گزارش ایلنا از رشت،علی نیکزاد در دیدار با صنعت‌گران و تولیدکنندگان استان گیلان با بیان اینکه اقتصاد دلالی بهترین اقتصاد در ایران است، گفت: اقتصاد دلالی دفتر و مالیات ندارد و با بیمه کاری ندارد اما از شرافت به دور است.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی ابراهیم رئیسی با اشاره به اینکه فساد و بروکراسی اداری اقتصاد کشور را نابود کرده است، افزود: پولی که بانک‌ها از مردم می‌گیرد تا سقف ۳۶ درصد نیز می‌رسد و در ظاهر ۱۸ درصد یا ۲۵ درصد عنوان می‌کنند.

وی چالشی‌ترین و امنیتی‌ترین مشکل مردم ایران را بیکاری دانست و اضافه کرد: اگر مشکل تولید حل نشود، مشکلات سیاسی، امنیتی و اجتماعی خواهیم داشت.

نیکزاد با بیان اینکه تولیدکنندگان به خاطر عشق به وطن در کشور مانده و فعالیت می‌کنند، گفت: باید برای تولید ارزش قائل شویم و اگر می‌خواهیم پایداری اقتصادی و اجتماعی، زیست محیطی با محوریت دانش و تفکر داشته باشیم باید برای تولید ارزش قائل شویم.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی ابراهیم  رئیسی، اضافه کرد: گیلان دومین استان از حیث آمار بیکاری در کشور است که این آمار زیبنده این استان و مردم آن نیست.

نیکزاد با اشاره به اینکه اقتصاد دلالی کار راحتی در ایران است و درآمد خوبی دارد، بیان کرد: تولید کننده به دنبال تولید ثروت بوده و تیم اقتصادی رئیسی نیز تولید محور است و از ظرفیت تولیدکنندگان بهره می‌برد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز