خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان:

ناظران بهداشتی در شعب اخذ رای قزوین حضور خواهند داشت

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۸۷۲۴

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: رای انتخابات پیش رو نیز برای رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی یک‌هزار و ۱۸۷ ناظر بهداشتی در شعبات اخذ رای حضور خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، پیمان نامدار در ستاد مقابله با کرونای استان گفت: در خرداد ماه وضعیت کرونا در استان قزوین به ثبات رسیده و تعداد بستری‌ها و فوتی‌ها کاهش یافته که تاثیر واکسیناسیون را نشان می‌دهد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین ادامه داد: در حال حاضر تعدا بستری بیماران مبتلا به کرونا در استان به 228 نفر کاهش یافته و امیدواریم این میزان در طول زمان به زیر 100 نفر برسد؛ همچنین تمام شهرستان‌های استان به جز قزوین و تاکستان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد و این دو شهرستان نیز در وضعیت نارنجی هستند.

وی ابراز کرد: اکنون 80 درصد مردم استان قزوین فاصله گذاری اجتماعی  را رعایت می‌کنند و در این زمینه در سطح کشور از جایگاه مطلوبی برخوردار هستیم؛ البته استفاده از ماسک روند نزولی داشته و لازم است اطلاع رسانی بیشتری در این زمینه ارائه شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین ضمن دعوت برای حضور در انتخابات اظهار کرد: برای انتخابات پیش رو نیز برای رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی یک‌هزار و ۱۸۷  ناظر بهداشتی در شعبات اخذ رای حضور خواهند داشت.

نامدار گفت: تاکنون در استان قزوین ۸۱ هزار ۶۳۲ دوز واکسن  دریافت شده است که شهرستان قزوین بیشترین سهم دریافت واکسن را به خود اختصاص داد و درصورت تخصیص واکسن به استان این امکان وجود دارد که در سطح بیشتری واکسیناسیون تزریق شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز