خبرگزاری کار ایران

تمدید مجوزهای صادره برای فعالیت مشاغل در قزوین تا پایان خرداد ماه

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۸۶۲۴

جانشین ستاد مقابله با کرونای استان قزوین گفت: بر مبنای مصوبات ستاد کرونا تمام مجوزهای صادره توسط دستگاه‌ها و نهادهای متولی برای همه فعالیت‌ها، کسب و کارها و مشاغل تا تاریخ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ تمدید می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، منوچهر حبیبی با اشاره به تسهیلات کرونا گفت: در ستاد مدیریت کرونا مصوبات حمایتی قابل توجهی به تصویب رسید که جهت اجرا به دستگاه‌های متولی و مرتبط ابلاغ شده است.

جانشین ستاد کرونای استان قزوین ادامه داد: این مصوبات در راستای تمدید صدور مجوزها، معافیت‌های مالیاتی، همکاری شرکت‌های خدماتی استان از جمله برق، گاز، افزایش نیافتن اجاره اماکن دولتی و همچنین تمدید احکام هیئت مدیره و بازرسان اتحادیه‌های صنفی و هیئت رئیسه‌های اتاق اصناف است.

وی ابراز کرد: براساس این مصوبات تمام مجوزهای صادره توسط دستگاه‌ها و نهادهای متولی برای همه فعالیت‌ها، کسب و کارها و مشاغل تا تاریخ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ تمدید می‌شود و تمامی مراجع صدور مجوز در کشور مکلفند اقدامات و اطلاع رسانی لازم را به ذینفعان داشته باشند.

این مسئول افزود: شرکت‌های مرتبط با خدمات عمومی شامل برق و گاز تا پایان شهریورماه از قطع خدمات به مشاغل و کسب کارهای به شدت آسیب دیده به علت وجود بدهی خودداری کنند.

وی عنوان کرد: موجرین اماکن موقوفه، مذهبی و مؤسسات و نهادهای عمومی و غیردولتی مجازند حق الاجرای خود برای مشاغل و کسب و کارهای به شدت آسیب دیده از کرونا را در سال ۱۴۰۰ معادل اجاره سال ۹۹ تعیین کنند.

حبیبی گفت: اعتبار احکام هیئت مدیره و بازرسان اتحادیه‌های صنفی و هیئت رئیسه اتاق‌های اصناف در سراسر استان که مهلت تصدی آنان به موجب قانون نظام صنفی خاتمه یافته یا خاتمه می‌یابد تا پایان شهریور ۱۴۰۰ تمدید می‌شود و برگزاری انتخابات اتحادیه‌ها تا این تاریخ به تعویق خواهد افتاد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز