خبرگزاری کار ایران

در استان البرز؛

مرکز نیکوکاری تخصصی مادروابسته به بیمارستان کمالی افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۸۵۶۵

مدیر کل کمیته امداد البرز، گفت: مرکز نیکوکاری تخصصی مادر وابسته به بیمارستان کمالی با هدف ارائه خدمات درمان زنان و زایمان، ناباروری و نازایی و آزمایشات ژنتیک به مددجویان و نیازمندان البرزی، افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از البرز، محمد محمدی فرد با اشاره به هزینه درمان ناباروری و زنان در زوج های جوان گفت: مرکز نیکوکاری مادر در بیمارستان کمالی به‌عنوان نخستین مرکز درمانی تخصصی ناباروری دراستان البرز خدمات  بیماری های  زنان و زایمان، آزمایشات ژنتیک و درمانی ناباروری برای مددجویان و نیازمندان ارائه می کند.

محمدی فرد با بیان اینکه مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری ابن‌سینا به‌عنوان نخستین مرکز درمانی تخصصی ناباروری دولتی زیر نظر جهاد دانشگاهی فعالیت می کند تصریح کرد: هزینه مددجویان تحت حمایت این نهاد و سایر نیازمندان در استان البرز از محل کمک خیرین، بخش عمده ای از  هزینه درمانی کمیته امداد و تخفیف بیمارستان  تامین می شود. 

وی با اعلام اینکه اهداف‌کلی برای حمایت از زوج نابارور کمک به افزایش نرخ رشد جمعیت است، اظهار داشت: برقراری دسترسی عادلانه به خدمات درمان ناباروری ،کاهش پرداخت مردم برای درمان نابارور و بهبود کیفیت ارائه خدمت به مددجویان و نیازمندان از جمله مهمترین اهداف تاسیس این مرکز نیکوکاری است. 

محمدی فرد همچنین در مورد طرح تغذیه مادران باردار و شیرده گفت: این طرح با هدف بهبود تغذیه مادران باردار نیازمند و پیشگیری از تولد نوزادان با وزن کم و همچنین تقویت مادران برای دوران شیردهی آغاز شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز