خبرگزاری کار ایران

پل‌های پیاده روی قزوین با اعتبار 142 میلیارد ریال افتتاح شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۸۵۴۶

شهردار قزوین از ساخت دو پل پیاده روی طبیعت و سلامت با اعتبار ۱۴۲ میلیارد ریال در قزوین خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین سیاوش طاهرخانی در مراسم افتتاح پل‌های پیاده روی شهر قزوین که پیش از ظهر امروز صورت گرفت، گفت: پل سلامت و طبیعت در راستای ایجاد مسیر پیاده روی امن در بوستان باراجین افتتاح شد.

شهردار قزوین ادامه داد: پل طبیعت به طول 100 متر و عرض ۲۲۰ سانتی متر بصورت معلق بوده و عرشه اصلی به طول 70 متر به جاده سلامت متصل است و برای پیاده روی طراحی شده و در ساخت آن از افراد مطرح کشوری استفاده شده است.

وی ابراز کرد: در این پروژه زیست پذیری و اقتصاد شهری مورد توجه بود؛ چرا که زیست پذیری با مفاهیم مختلفی مانند اقتصاد، سلامت و زیر ساخت‌های انسان محور در ارتباط است.

این مسئول عنوان کرد: احداث این پل پیاده روی ایمن و دارای جاذبه  را در فضایی سالم افزایش می‌دهد و در واقع این پروژه فرا استانی بوده و یکی از سازه‌های منحصر به فرد در سطح کشوراست و برای ساخت آن 97 میلیارد ریال اعتبار و هشت ماه زمان صرف شده است.

وی درباره پل سلامت نیز گفت: مراحل ساخت این پل از مرداد ماه 97 آغاز شده و شرق به غرب جاده سلامت را به هم متصل می‌کند و امکان پیاده روی و دوچرخه سواری در آن وجود دارد.

طاهرخانی گفت: برای ساخت پل سلامت ۴۵ میلیارد ریال اعتبار  هزینه شده و در مجموع برای این دو پروژه ۱۴۲ میلیارد ریال صرف شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز