خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان:

پایان هر دولت« مسابقه دولت‌کُشی» به راه می‌اُفتد/ وضعیت آب در اصفهان بحرانی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۸۵۳۷

استاندار اصفهان گفت: ما نمی‌گوییم دولت هیچ مشکلی ندارد، ولی همه باید به این امر نیز واقف باشند که تحریم و هزینه‌های کرونا چه بلایی بر سر کشور آورده است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، عباس رضایی با بیان‌اینکه این روزها شایعاتی در فضای مسموم مجازی بدون اینکه صحت و سقم آن مشخص باشد، انتشار می‌یابد، افزود: "مسابقه دولت‌کُشی" در پایان هر دولت به راه انداخته می‌شود و نباید با فهم مردم بازی شود و آنان را به استهزاء گرفت زیرا مردم ما فهیم و دانا هستند.

رضایی تصریح کرد: این روزها بعضی افراد با بی‌تقوایی و رعایت نکردن اخلاق و به صورتی غیرمنصفانه، عملکرد مدیران را که جزو مجموعه دولت هستند را زیر سئوال می‌برند که این نوع اظهارنظرهای دروغ، اهانت به فهم مردمی است که خودشان، این دولت و مدیرانش را انتخاب کرده‌اند.

وی تاکید کرد: در برگزاری انتخابات باید مُر قانون با کمال بی‌طرفی در استفاده از امکانات و فضاهای قابل ارائه برای تمام نامزدها به طور یکسان اجرا شود.

مقام عالی دولت در استان اصفهان افزود: وظیفه ما صیانت از آرای مردم است و این اطمینان باید به رای‌دهندگان داده شود که مسئولان، سلایق خود را در کارشان دخالت نمی‌دهند و سعی آنها بر این است که امانتداران خوبی برای مردم باشند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه انتخابات، بهار سیاسی احزاب است گفت: در شرایط فعلی سه وظیفه مهم شامل انتخابات، بیماری کرونا و امنیت بر عهده ماست که در این قضایا باید همه دستگاه‌ ها با یکدیگر، نهایت هماهنگی و همکاری را داشته باشند.

وی تاکید کرد: تا جای ممکن نباید ناامنی و نارضایتی در هیچ یکی از بخش‌ها از جمله برق، آب و ارزاق و موارد مورد نیاز مردم رُخ بدهد.

استاندار اصفهان در بخش دیگر سخنانش به ضرورت صرفه‌جویی در مصرف آب و برق اشاره کرد و گفت: این مهم تنها وظیفه مسئولان نیست و تک تک شهروندان باید با رعایت  مصرف خود به این مسئله توجه جدی داشته باشند تا فرهنگ صرفه جویی در جامعه ساری و جاری شود.

وی با بیان اینکه از نظر میزان بارندگی در ۵۳ سال گذشته در کشور چنین وضعیتی وجود نداشته است، اظهار داشت: این پدیده به یک مساله بسیار بغرنج و مهم برای مسئولان و مدیران تبدیل شده است .

رضایی تصریح کرد: در شرایط بحران آب، کمبود برق، شیوع کرونا، خشکسالی و افزایش دمای شدید هوا قرار داریم بر این اساس همه دستگاه‌ها باید به وظایف خود در هر یک از این بخشها بطور جدی عمل کنند.

استاندار، خاموش کردن سیستم های سرمایشی پس از وقت اداری و در زمان تعطیلات را یک وظیفه انسانی، اقتصادی و اخلاقی عنوان کرد و گفت: ادارات و صنایع باید ژنراتورهای خود را برای صرفه‌جویی در مصرف برق، در بخش‌های خانگی در مدار قرار دهند.

وی، تعیین و معرفی مسوول انرژی در ادارات، نصب سیستم‌های کاهنده برای جلوگیری از هدررفت آب در آبیاری فضای سبز توسط شهرداری‌ها، توزیع آب با تانکر به کشاورزان و باغداران توسط جهاد کشاورزی را از دیگر اقدامات مهم در این بخش برشمرد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز