خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا هشدار داد :

نگران چرخش کرونا در ایام انتخابات هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۸۵۲۸

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینای همدان با بیان اینکه با توجه به آغاز انتخابات نگران چرخش ویروس در روستاها هستیم، تصریح کرد: واحدهای سیار در مراکز اخذ رأی با تراکم جمعیتی زیاد پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایلنا از همدان، رشید حیدری‌مقدم شنبه ۲۲ خرداد ماه در جلسه ستاد استانی مدیریت کروناویروس همدان، با اشاره به اینکه تویسرکان، اسدآباد و فامنین در وضعیت زرد و باقی شهرستان‌ها در وضعیت نارنجی قرار دارند، اظهار کرد: تعداد بیماران بستری مشکوک و مثبت کرونا در سراسر استان ۴۰۰ نفر هستند.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته در استان همدان ۲۳ بیمار مثبت کرونایی بستری و ۷۰ نفر نیز سرپایی داشته‌ایم، افزود: در استان همدان طی ۲۴ ساعت گذشته  سه نفر فوتی داشته‌ایم. 

حیدری‌مقدم با بیان اینکه ۳۷ درصد علت شیوع کرونا شرکت در اجتماعات و ۶۱ درصد نیز تماس‌های درون خانوادگی است، ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۶۲ نفر بیمار با علائم مشکوک تنفسی به بیمارستان‌های استان مراجعه کردند و ۷۰ درصد بیماران بستری و سرپایی کرونا، در شهرهای استان بوده است. 

وی با بیان اینکه با توجه به آغاز انتخابات نگران چرخش ویروس در روستاها هستیم، تصریح کرد: واحدهای سیار در مراکز اخذ رأی با تراکم جمعیتی زیاد پیش‌بینی می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا در ادامه مطرح کرد: تاکنون ۸۸ هزار و ۶۰۰ نفر در دُز اول، در استان همدان واکسینه شده‌اند و ۵۷ هزار و ۳۰۸ نفر از افراد بالای ۷۰ سال واکس کرونا دریافت کرده اند.

حیدری‌مقدم در پایان خاطرنشان کرد: فاز نهایی واکسن پاستور به اتمام رسیده و در تیرماه سال جاری به مرحله تولید انبوه خواهد رسید.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز