خبرگزاری کار ایران

نائب رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان عنوان کرد؛

ضرورت به کارگیری ظرفیت بخش تولید استان قزوین برای رشد تیراندازی با کمان

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۸۵۱۰

نائب رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: امیدواریم ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی استان قزوین در راستای حمایت از رشته تیراندازی با کمان به کار گرفته شود تا به رشد این رشته کمک شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، غلامرضا پارسا در مجمع انتخاباتی هیئت تیراندازی با کمان استان قزوین که پیش از ظهر امروز برگزار شد گفت: تیراندازی ازجمله رشته‌های پرهزینه است و همین امر در کنار افزایش قیمت‌ها جذب ورزشکاران جدی ر ا کاهش داده است.

نائب رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان ادامه داد: فدراسیون به‌رغم مشکلات موجود برای کمک‌هایی را در اختیار هیئت‌ها قرار  داده؛ البته جذب حامیان مالی برای حل بخش‌هایی از مشکلات ضرورت دارد که یک حلقه گمشده است و هنوز به یک حامی پایدار در تهران نرسیده‌ایم و امیدواریم ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی قزوین در این راستا مورد استفاده قرار گیرند.

وی ادامه داد: شیوع کرونا فعالیت‌های رشته تیراندازی را متوقف کرده و به همین دلیل در مسابقه‌ای حضور نداشتیم؛ اما در این مدت فعالیت‌های بخش عمرانی از جمله تکمیل ساختمان اداری فدراسیون و خوابگاه تیراندازی انجام شد.

این مسئول ورزشی عنوان کرد: احتمال دارد رشته ریکرو در دسته مسابقات المپیکی قرار گیرد؛ از این رو باید برای کسب سهمیه تلاش‌های لازم صورت گیرد.

پارسا گفت: لازم است رئیس جدید هیئت تیراندازی با کمان در  راستای توسعه این رشته در استان قدم برداشته و تمام ظرفیت‌ها و فعالان این عرصه  را به کار گیرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز