خبرگزاری کار ایران

نامزدهای انتخاباتی از تبلیغات روی تجهیزات ترافیکی شهر قزوین بپرهیزند

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۸۴۲۷

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: خودداری نامزدها و هواداران آنان از انجام تبلیغات در فضاهای عمومی به خصوص تجهیزات و مبلمان ترافیکی شهر قزوین ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین و به نقل از روابط عمومی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین، شیما زرآبادی‌پور گفت: با آغاز مهلت قانونی تبلیغات نامزدهای انتخابات شورای شهر مواردی از نصب تبلیغات روی تجهیزات و مبلمان ترافیکی اعم از دکل‌های دوربین‌های نظارتی، تابلوها، پایه چراغ‌های راهنمایی و خود چراغ‌ها و امثال آن در سطح شهر دیده شده است.

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین افزود: این اقدام علاوه بر آسیب به امکانات یاد شده و تحمیل هزینه به شهر از جیب شهروندان موجب آسیب به زیبایی بصری می‌شود.

وی ابراز کرد: نامزدهای انتخاباتی بناست وارد شورا شوند تا عضو اتاق فکر شهر باشند و برای آن تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی کنند؛ بنابراین انتظار می‌رود خود آنان بیش از سایر شهروندان قانون‌مدار باشند و برای رسیدن به پیروزی از بیت‌المال و جیب شهروندان هزینه نکنند.

زرآبادی‌پور گفت: این مورد نمونه تضییع حقوق شهروندان بوده و خودداری نامزدها و هواداران آنان از انجام تبلیغات در فضاهای عمومی بخصوص تجهیزات ترافیکی ضرورت دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز