خبرگزاری کار ایران

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی اردبیل:

مصرف بنزین موتور در اردبیل‌‌‌ به ۲۷ میلیون لیتر رسید

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۸۴۱۰

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: میزان مصرف بنزین موتور طی اردیبهشت ماه سال جاری در منطقه اردبیل نزدیک به ۲۷ میلیون لیتر رسید.

به گزارش ایلنا، سید حجت مدنی از مصرف 27 میلیون لیتر بنزین موتور طی ماه گذشته در استان خبر داد و عنوان کرد: در اردیبهشت ماه سال جاری میزان مصرف بنزین یورو ۴ در منطقه اردبیل نزدیک به ۱۰ میلیون لیتر بوده است.

مدیر شرکت توزیع فرآورده های نفتی منطقه اردبیل تاکید کرد: منطقه اردبیل دارای ۷۲ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی می باشد که بصورت شبانه روزی در امر توزیع سوخت فعالیت می کنند،  مرکز پاسخگوئی به مشتریان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با شماره تماس ۰۹۶۲۷ بصورت 24 ساعته آماده دریافت نقطه نظرات، پیشنهادات و شکایات مشتریان و هم استانی ها می باشد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل از ارسال نزدیک به ۹ میلیون لیتر نفتگاز طی اردیبهشت ماه سال جاری به نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان اردبیل خبر داد و گفت: ارسال نفتگاز به این نیروگاه با ۷۵ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال قبل همراه بوده است.

مدنی درباره نفتگاز بخش غیر نیروگاهی نیز بیان کرد: مصرف نفتگاز در این بخش در بازه زمانی اشاره شده نزدیک به ۳۱ میلیون لیتر بوده  که در قیاس با مدت مشابه سال قبل ۱۲ درصد افزایش داشته است.

مدیر منطقه اردبیل‌‌‌ درباره نفتگاز یورو ۴ بیان کرد: مصرف این فرآورده طی اردیبهشت ماه سال جاری نزدیک به ۲۰ میلیون لیتر بوده است که در قیاس با مدت مشابه سال قبل ۱۶۷ درصد افزایش نشان می دهد.

وی در پایان سوخت اصلی نیروگاه را گاز طبیعی و سوخت پشتیبان را نفتگاز اعلام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز