خبرگزاری کار ایران

رئیسی در گفت‌ وگو با مردم خراسان رضوی:

نیاز مشهد توسعه تخت‌های بیمارستانی است نه پاساژ‌سازی/ ضرورت توجه به مدیریت آب استان

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۸۳۳۵

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: نیاز مشهد توسعه مغازه‌ها نیست بلکه توسعه تخت‌های بیمارستانی است.

به گزارش ایلنا از مشهد، سیدابراهیم رئیسی در گفت‌وگو با مردم خراسان رضوی که از شبکه استانی پخش شد، با تاکید بر رسیدگی به مسئله اسکان زائران در مشهد اظهار کرد: مشهد زمینه زیادی برای زائران دارد، باید زائران که گاهی در خانه‌ها، حسینیه‌ها و پارک‌ها اسکان پیدا می‌کنند بتوانند در جای محترمانه‌ای برای اسکان و زیارت آرامش داشته باشند.

وی ادامه داد: من همواره این عقیده را داشتم به جای اینکه آستان قدس در فعالیت‌هایی مانند پاساژسازی شراکت کند ضمن اینکه هزینه اجتماعی برای آستان قدس دارد، نیاز مشهد هم توسعه مغازه‌ها نیست بلکه توسعه تخت‌های بیمارستانی است باید در جهت رسیدگی به مساله زائران و بهبود شرایط آنان گام بردارد.

رئیسی خاطرنشان کرد: من زمانی برای یکی از پروژه‌های مهم آستان قدس با دولت صحبت کردم که آن را تبدیل کنیم به یک بیمارستان ۱۰۰۰ تخت خوابی، حدود ۳۰،۴۰ درصد کار هم انجام شده بود اما متاسفانه همکاری نکردند.

وی اظهار کرد: نیاز باید تشخیص داده شود، مشهد به دلیل جایگاهی که دارد به عنوان مرکزیت و پایتخت فرهنگی ایران اسلامی بسیاری از برکات در آن وجود دارد، از جمله اینکه قطب کشاورزی است.

وی با اشاره به اینکه یکی از مسایل مهم مشهد و استان مسئله آب است، افزود: ما عمیقا معتقدیم در خراسان رضوی و کشور نگرانی‌ها پیرامون کمبود آب مربوط به مدیریت آب است، برداشت من در سفرهای استانی که تاکنون داشته‌ام این بوده که مدیریت آب برای ما بسیار مهم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز