خبرگزاری کار ایران

رییس ستاد مردمی حزب عدالت طلبان ایران خبر داد:

آغاز به کار ستاد مردمی آیت الله رئیسی در فارس

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۸۱۱۶

رییس ستاد مردمی حزب عدالت طلبان ایران اسلامی حامی آیت الله سید ابراهیم رییسی از آغاز فعالیت های این ستاد مردمی در استان فارس خبر داد.

به گزارش ایلنا، علیرضا صحراییان درآیین گشایش ستادهای مردمی عدالت طلبان حامی آیت الله رییسی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه  دشمن بدنبال ناامید کردن مردم و کم کردن حضور در انتخابات است، گفت :دشمن با تمام قوا و با استفاده از تمامی ظرفیت ها  به میدان آمده تا مردم را ناامید کند ومشارکت پای صندوقهای رای را کم کند،بنابراین باید تمام تلاش خود را به منظور افزایش مشارکت مردم بکار بندیم.

وی با اشاره به اینکه  اگر از وضع موجود ناراضی هستیم با حضور و مشارکت در انتخابات می توانیم سرنوشت را با انتخاب اصلح عوض کنیم گفت: باید تشویق کنیم همه پای صندوق رای بیایند چراکه اثرگذاری هر رای از ضربه هر گلوله به سوی دشمن بیشتر خواهد بود.

این فعال سیاسی در ادامه با اشاره به تشکیل ستادهای مردمی عدالت طلبان ایران اسلامی در شهر شیراز و تمامی شهرستان های فارس گفت: همانگونه که  آیت الله  رئیسی در روز ثبت نام هم عنوان فرمودند، سیاست تبلیغاتی ایشان در ایام انتخابات «هر خانه یک ستاد» است و رویکرد اصلی ستادهای مردمی نیز در همین راستا خواهد بود .

صحراییان افزود:هر هوادار ایشان، ظرفیتی بالقوه برای تشویق مردم به مشارکت حداکثری و نقش آفرینی برای معرفی ابعاد مهم شخصیتی و انتشاراتی برنامه های ایشان است و مانیز درهمین راستا و با تشکیل  پویش های مردمی  باحضور  اقشار مختلف برای،به تبیین و معرفی برنامه های ایشان درحوزه های اقتصادی،فرهنگی،سیاسی و اجتماعی خواهیم پرداخت.

رییس ستاد مردمی آیت الله رییسی درفارس با بیان اینکه کمیته هایی درحوزه های مختلف شامل  فرهنگیان،دانش آموزی،دانشجویی،اساتید حوزه و دانشگاه،نخبگان،ورزشکاران،کارمندان،صنعتگران ،اصناف وبازاریان،طلاب و روحانیون،فعالان رسانه،کشاورران،دامداران،فعالان معدنی،ایثارگران،هنرمندان،جامعه پزشکی،مهندسان و متخصصان تشکیل شده است گفت:رویکرد تمامی برنامه های این کمیته ها مردم محوری است .

اسماعیل رستمی رییس شورای راهبردی ستادهای مردمی و دبیر  حزب عدالت طلبان ایران اسلامی استان فارس نیز افزود:حزب عدالت طلبان،از احزاب تشکیل دهنده شورای وحدت نیروهای انقلاب است و بر همین اساس نیز هماهنگ با سیاست ها و اهداف شورای وحدت، در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به فعالیت می پردازد.

رستمی در ادامه با اشاره به اینکه فعالیت های حزب مختص انتخابات نیست گفت:برگزاری اردوهای جهادی و استفاده از مشارکت خیرین در ساخت سرپناه برای خانواده های بی بضاعت،تهیه و توزیع بسته های معیشتی برای اقشار آسیب پذیر،اجرای برنامه های فرهنگی درحاشیه شهر شیراز و مناطق محروم و توزیع بسته های فرهنگی و رصد مشکلات محرومین و اطلاع به نهادها به منظور رسیدگی به این مشکلات ،از مهمترین برنامه هایی است که درحال انجام است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز