خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین عنوان کرد:

بکارگیری تمام ظرفیت‌ها برای تولید در استان

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۹۶۰

استاندار قزوین گفت: افزایش تولید بی نیازی از درآمدهای نفتی را به همراه دارد و با پرداخت به موقع مالیات اداره امور کشور تسهیل می‌شود، در همین راستا استان قزوین برای تولید تمام ظرفیت‌ها را مورد استفاده قرار داده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هدایت الله جمالی پور در آیین کلنگ زنی یک مجتمع فرآوری گوشت در بوئین زهرا گفت: حمایت ویژه از سرمایه گذاران بخش تولید از اهمیت بالایی برخوردار است تا جایی که حتی باید برای سرمایه گذاران این بخش قداست قائل شد.

استاندار قزوین ادامه داد: سرمایه‌گذاران براحتی می‌توانند با سرمایه گذاری در بانک سود خود  را دریافت کنند اما آن را در راستای تولید هزینه می‌کنند و همین موضوع امری مقدس بوده و اهمیت بالایی دارد.

وی ابراز کرد: افزایش تولید بی نیازی از درآمدهای نفتی را به همراه دارد و با پرداخت بموقع مالیات اداره امور کشور تسهیل می‌شود، همچنین در پی این امور امنیت نیز  تامین می‌شود، در همین راستا استان قزوین برای تولید تمام ظرفیت‌ها را مورد استفاده قرار داده است.

نماینده عالی دولت در استان قزوین افزود: طبق مشاهدات و تجربه معضلات کار بیشتر با فارغ التحصیلان در ارتباط است و دارندگان مدرک فوق دیپلم به پایین مشکل اشتغال کمتری دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز