خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دیوان محاسبات استان:

رصد جامع ۱۴ دستگاه اجرایی مهم استان قزوین در دستور کار قرار دارد/ ضرورت تعامل دیوان محاسبات با اصحاب رسانه

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۸۳۵

مدیرکل دیوان محاسبات استان قزوین گفت: رصد ۱۴ دستگاه اجرایی مهم استان را در دستور کار داریم و این موارد در اولویت ما قرار گرفته‌اند و برای آن‌ها برنامه جامع داریم، ضمن اینکه سایر موارد نیز از نظر عملکرد بودجه مورد بررسی قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، امیر خلیلیان در جلسه هماهنگی با اصحاب رسانه که صبح امروز در سالن جلسات دیوان محاسبات استان برگزار شد گفت: تعامل و ارتباط با رسانه و در اختیار قرار دادن اطلاعات و گزارشات این دیوان برای عموم مردم از اهمیت بالایی برخوردار است.

مدیرکل دیوان محاسبات استان قزوین ادامه داد: توجه به سرمایه‌های اجتماعی و مردم دارای اهمیت است و باید عمل ما به آسایش و اعتماد مردم و رفع موانع و مشکلات مردم و همچنین رفع موانع دستگاه‌های مختلف در راستای خدمت به مردم منجر شود؛ چرا که مردم هستند که باید حرف اول و آخر را بزنند.

وی ابراز کرد: افزایش شفافیت، پیشگیری از تخلفات از اهداف دیوان محاسبات است و یک نمایشگاه شامل محصولات و اقدامات دیوان محاسبات برگزار شده و در اختیار دید اصحاب رسانه، مسئولین و حتی عموم مردم قرار می‌گیرد.

مقام ارشد قوه مقننه در استان قزوین افزود: افزایش مشارکت مردمی از دیگر اهداف دیوان محاسبات است و لازم است عموم مردم از نحوه ارائه خدمات این دیوان و ارائه شکایات به آن آشنایی داشته باشند.

وی عنوان کرد: ترک فعل مسئولان از مطالبات جدی دیوان محاسبات است، بیشتر مدیران دستگاه‌های اداری سالم و معتقد هستند اما این به تنهایی کافی نیست و باید در ارائه به خدمت نیز قصور وجود نداشته باشند.

خلیلیان اظهار کرد: نباید امر نظارت خدشه دار شود، اولویت ما پیشگیری است؛ مانع از انجام تخلف شدن بهتر از بررسی تخلف پس از بروز آن است.  

وی ادامه داد: در راستای اطلاع رسانی اخبار و گزارشات در اختیار رسانه‌های استان قرار خواهد گرفت؛ البته لازم است اخبار آنگونه که در رواقع است منتشر شود.

مدیرکل دیوان محاسبات استان قزوین بیان کرد: رصد ۱۴ دستگاه اجرایی مهم استان را در دستور کار داریم و این موارد در اولویت ما قرار گرفته‌اند و برای آن‌ها برنامه جامع داریم، ضمن اینکه سایر موارد نیز از نظر عملکرد بودجه مورد بررسی قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز