خبرگزاری کار ایران

شهردار اصفهان مطرح کرد:

38 نفر از مدیران شهرداری در این دوره از بانوان انتخاب شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۶۸۳

شهردار اصفهان گفت: در این دوره مدیریت شهری بیش از 38 نفر از مدیران در پست های رئیس اداره، رئیس سازمان و شهردار منطقه از بین زنان انتخاب شده اند که کار کمی نیست.

به گزارش ایلنا از اصفهان، قدرت الله نوروزی با اشاره به برنامه‌های افتتاحیه هفتگی پروژه‌های شهرداری اصفهان با بیان اینکه ورزشگاه "آیلین ملکیان" به نام یکی از زنان افتخارآفرین ورزش ایران و سرمربی سابق تیم ملی بسکتبال بانوان ایران ثبت شده است، اظهار کرد: زندگی مسالمت آمیز ادیان در یک شهر تاریخی زمینه‌ای فراهم می کند تا اینگونه در کشور و جهان بدرخشند و به همین دلیل شورای شهر در این شهر نام ورزشکاری از جامعه ارامنه را به نام یکی از افتخارآفرینان ارامنه نامگذاری کرده است.  

وی ادامه داد: این موضوع برای زنان اصفهان و برای تمام کسانی که در این مسیر حرکت می کنند مایه افتخار است. هر انسان توانمندی در این سرزمین باید احساس کند که می تواند توانمندی های خود را بروز دهد.

شهردار اصفهان افزود: اگر اصفهان امروز در جهان نامدار شده است تنها به واسطه میراث گذشتگان آن نیست، بلکه نقش زنان امروز این شهر در عرصه‌های مختلف مانند ورزش توانسته است این نگین درخشان را بیش از گذشته نمایان کند.

وی با اشاره به اینکه در این شهر زمینه شکوفایی استعداد هر کسی که می خواهد در عرصه حضور یابد فراهم است، گفت: زن و مرد، جوان و پیر، مسیحی و مسلمان تفاوتی برای بروز توانمندی ندارند و این یعنی برابری، عدالت، نگاه انسان دوستانه و حقوق شهروندی که هر کس می تواند ایران را با آن معرفی کند.

نوروزی بیان کرد: اگر امروز ملکیان و افراد دیگر مایه افتخار شده اند به این خاطر است که باور شده اند و نباید برای کسانی که دارای توانایی هستند، مانع ایجاد کنیم. خوشحالیم که در این دوره مدیریتی نگاه غالب نگاه با برابری و شایسته سالاری بوده است، به گونه ای بود که برای هر انسانی که توانمندی داشت زمینه برای بروز آن ایجاد شده بود و امروز روز افتخارآفرینی است.

وی افزود: در این دوره مدیریت شهری بیش از 38 نفر از مدیران در پست های رئیس اداره، رئیس سازمان و شهردار منطقه از بین زنان انتخاب شده اند که کار کمی نیست؛ این اقدام منجر به بهره مندی از توانمندی کسانی است که زحمت کشیده اند و می توانند در عرصه مدیریتی به مردم خدمت کنند.

شهردار اصفهان تصریح کرد: هر کجا میدان برای بانوان فراهم بوده به خوبی درخشیده اند و امروز گواهی می دهم بانوان در عرصه مدیریت شهری نیز عملکرد مطلوبی داشته اند.

وی با بیان اینکه نیمی از جمعیت ایران این گروه هستند که در آنها انسان های توانمند بسیاری وجود دارند و من خوشحالم که این زمینه را در شهرداری فراهم کرده ایم، اظهار کرد: کسانی مانند یکتا جمالی در وزنه برداری و فرزانه فصیحی در رقابت های دو میدانی امروز در عرصه ورزش جهان درخشیده اند و این باعث افتخار برای اصفهان و کشور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز