خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

رعایت قانون در اجرای انتخابات امری واجب و ضروری است/لزوم برخورد با تخلفات انتخاباتی

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۵۷۸

استاندار البرز گفت: رعایت قانون در مراحل مختلف اجرای انتخابات امری واجب و ضروری است از این رو اگر تخلفی صورت گیرد در چارچوب قوانین، برخورد می شود.

به گزارش ایلنا از البرز، عزیزالله شهبازی در جلسه شورای معاونان استانداری و فرمانداران استان که روز چهارشنبه در حوزه استاندار برگزار شد، اظهار داشت: دستورالعمل های بهداشتی و شیوه نامه های برگزاری انتخابات ابلاغ شده و تمامی فرمانداران و معاونان باید اشراف کامل به تمامی این موارد داشته باشند.

استاندار البرز ادامه داد: باید بستری را فراهم کنیم که انتخابات در نهایت سلامت، امنیت و با مشارکت حداکثری برگزار شود.

وی خطاب به فرمانداران و مدیران، اظهار داشت: شما نمایندگان دولت و نظام هستید از این رو باید با حساسیت و تعصب ویژه‌ای به مسئولیت‌ها و وظایف خود عمل کنید.

شهبازی ادامه داد: جای خرسندی است که فرمانداران با اشراف کامل در شهرستان‌ها پای کار هستند و طبق روز شمار انتخابات و برنامه‌های آن پیش می‌روند.

وی افزود: رعایت قانون در مراحل مختلف اجرای انتخابات امری واجب و ضروری است از این رو اگر تخلفی نیز صورت گیرد در چارچوب قوانین مورد برخورد قرار می گیرد.

استاندار البرز با اشاره به اتحاد و انسجام حاکم در استان، تاکید کرد: تمام کاندیداهای تایید شده، از نظر ما به‌عنوان برگزار کنندگان انتخابات یکسان هستند و به دور از هر گونه جهت گیری، شرایط برابر قانونی برای فعالیت آنها مهیا می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز