خبرگزاری کار ایران

فرماندار دامغان خبر داد:

اختصاص یک شعبه اخذ رای سیار ویژه بیماران کرونایی دامغان

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۵۵۹

فرماندار دامغان گفت: با توجه به شیوع کووید 19 و به منظور جلوگیری از قطع زنجیره انتقال این ویروس، یک شعبه اخذ رأی سیار ویژه بیماران کرونایی بستری در بیمارستان و منازل شخصی در حوزه انتخابیه دامغان تدارک دیده شده است.

به گزارش ایلنا از سمنان، مهدی بندرآبادی با اشاره به اینکه اتکای نظام جمهوری اسلامی به آرای مردمی است بیان کرد: در سطح شهرستان دامغان 138 شعبه اخذ رأی تعبیه شده که 100 شعبه در حوزه اصلی و بخش مرکزی و 38 شعبه در حوزه بخش امیرآباد است.

وی از وجود 70 شعبه شهری و 68 شعبه روستایی خبر داد و افزود: در انتخابات 28 خرداد 3 شعبه سیار شهری و 33 شعبه سیار روستایی در نظر گرفته شده است.

فرماندار دامغان تصریح کرد: 561 نفر کاندیداهای واجد صلاحیت و تایید شده در روستاهای دامغان داوطلب عضویت در شوراهای روستا شدند که 278 نفر از داوطلبین برای روستاهای بخش امیرآباد و 283 نفر برای روستاهای بخش مرکزی داوطلب شدند.
 
وی ادامه داد : کل واجدین شرایط رای دهنده 73 هزار و 586 نفر هستند که 36 هزار و 759 نفر از آنها را آقایان و 36 هزار و 759 نفر از بانوان هستند.

بندرآبادی به 1 هزار 592 نفر رای اولی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: 830 نفر از رای اولی‌ها را نوجوانان پسر و 762 نفر را نوجوانان دختر تشکیل می‌دهند.

فرماندار دامغان تصریح کرد : حدود 3 هزار نفر در امر اجرا، نظارت، بازرسی، امنیت و تدارکات انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در سطح شهرستان مشارکت دارند که متشکل از آحاد مردم و نیروهای نظامی و انتظامی هستند.
 
فرماندار دامغان اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا و به منظور جلوگیری از قطع زنجیره انتقال ویروس کووید 19، یک شعبه اخذ رأی سیار ویژه بیماران کرونایی بستری در بیمارستان و منازل شخصی تدارک دیده شده است.
 
وی تاکید کرد: عوامل اجرایی این شعبه ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی، آموزش های لازم را به منظور ارتباط با بیماران کرونایی فرا گرفتند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز