خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل هلال احمر استان اردبیل تاکید کرد:

ضرورت آموزش امدادگری به دانش‌آموزان و دانشجویان

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۵۴۱

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: باید دانش آموزان و دانشجویان در کنار دروس تحصیلی، امدادگری را هم یاد بگیرند تا در آینده بتوانند به عنوان امدادگر، یاریگر دیگران باشند.

به گزارش ایلنا، عزت الله ضربی در مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری با دانشگاه فرهنگیان با اشاره به اهمیت دانشگاه فرهنگیان در ارتقای فرهنگ جامعه و تربیت نسل توانمند، تصریح کرد: دانشجویان این دانشگاه هم جوان هستند و هم دارای توانایی جسمانی بوده و هم به صورت شبانه روزی در دانشگاه حضور دارند، لذا فرصت آموزش اصول امدادگری در این مکان به خوبی فراهم است.

وی با اشاره به مفاد تفاهم نامه اذعان کرد: اطلاع رسانی و بسترسازی جهت جذب دانشجویان و عضویت در جمعیت هلال احمر، ایجاد زمینه برای مشارکت دانشجویان جهت انجام فعالیت های بشردوستانه و داوطلبانه، برنامه ریزی و آموزش دانشجویان، کمک به سلامت جامعه از طریق دانشجویان و مواردی از این دست از اهداف این تفاهم نامه است.

ضرورت آموزش امدادگری به دانش‌آموزان و دانشجویان

ضربی افزود: اجرای فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در مناسبت های مختلف، جذب و عضویت پرسنل و دانشجویان در کانون هلال احمر، تامین مربیان و اساتید آموزشی، برگزاری مانورهای فرضی آموزشی از تعهدات جمعیت هلال احمر در این تفاهم نامه است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل بیان کرد: مدت این تفاهم نامه 4 سال بوده و اجرای برنامه ها برای جمعیت هلال احمر و دانشگاه فرهنگیان بار مالی ندارد.

رضا عبدی رئیس دانشگاه فرهنگیان اردبیل نیز در این مراسم عنوان کرد: دانشگاه فرهنگیان می تواند در فرهنگ سازی برنامه های هلال احمر نقش موثری داشته باشد.

وی ادامه داد: هم به لحاظ تئوریک و هم به لحاظ عملیاتی در خدمت جمعیت هلال احمر هستیم و نیاز به کمک این نهاد مردمی و داوطلب محور داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز