خبرگزاری کار ایران

افتتاح چهار نمایشگاه تخصصی با مجوز ستاد کرونا در تبریز

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۵۱۳

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی تبریز گفت:چهار نمایشگاه تخصصی آلات، سیستم‌های تهویه، گل و گیاه و تجهیزات گلخانه‌ای با حضور شرکت‌های داخلی در نمایشگاه بین‌المللی تبریز گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در تبریز، حبیب ماهوتی در جمع خبرنگاران با اعلام این مطلب افزود: در این نمایشگاه های تخصصی، شرکت‌های داخلی از استان‌های مختلف تولیدات خود را در سالن های پروین اعتصامی،  آذربایجان، ستارخان، امیرکبیر و شهریار در معرض دید علاقه مندان قرار داده اند.  

وی ادامه داد: بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، لوازم و مصالح ساختمانی و بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی حرارتی، برودتی و سیستم‌های تهویه تا ۲۱ خرداد و پانزدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی گل و گیاه و گیاهان دارویی و هفدهمین نمایشگاه تخصصی فضای سبز و تجهیزات گلخانه ای تا ۲۲ خرداد آماده بازدید علاقه مندان و متخصصان است.

 ماهوتی افزود: امسال ۶۰ نمایشگاه داخلی با حضور شرکت‌های تولیدی و صنعتی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در محل نمایشگاه بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بر اساس مجوز ستاد کرونا، برگزاری نمایشگاه ها طبق برنامه زمان بندی و بدون تعطیلی از دیروز ۱۸ خرداد آغاز شده و در برگزاری این نمایشگاه ها تمامی شیوه نامه های بهداشتی اجرا و فاصله اجتماعی بین بازدیدکنندگان و غرفه داران رعایت می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز