خبرگزاری کار ایران

افزایش شعب اخذ رأی در استان همدان

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۴۸۳

مسئول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان همدان گفت: ۶۷ شعبه به شعب اخذ رای این استان برای انتخابات ۱۴۰۰ اضافه شده است.

به گزارش ایلنا از همدان، محمدحسن میرزایی افزود: شعب اخذ رای با هدف پیشگیری از تجمع و ازدحام افراد افزایش یافته است و در این راستا شعب شلوغ شناسایی و در این مناطق شعبه هایی افزوده شده است.

وی اضافه کرد: علاوه بر این، نرم افزار «انتخاب ایران» به منظور شناسایی شعب در دسترس و خلوت برای شهروندان تدارک دیده شده و در اختیار عموم مردم در سطح استان قرار می گیرد.

مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری همدان گفت: با توجه به برگزاری الکترونیکی ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر همدان زمینه لازم برای آموزش شهروندان درباره چگونگی رای دادن فراهم شده است.

میرزایی ادامه داد: برای هر شعبه اخذ رای شهر همدان به طور متوسط سه صندوق الکترونیکی در نظر گرفته شده است و در صورت نیاز امکان اضافه شدن آن به چهار صندوق هم وجود دارد.

وی بیان کرد: برای هر پنج شعبه برگزاری انتخابات مکانیزه یک کارشناس فنی پشتیبان در نظر گرفته شده است و برای مابقی شعب به ازای هر ۱۰ شعبه یک کارشناس فنی و پشتیبان لحاظ شده که آموزش های لازم را فرا گرفته اند.

وی تاکید کرد: دستگاه احراز هویت و صندوق های اخذ رای الکترونیکی مجهز به سیستم برق اضطراری بوده و در صورت قطعی برق تا ۲ ساعت بدون نیاز به برق کار می کند که این دستگاه ها قابلیت شارژ نیز دارند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز