خبرگزاری کار ایران

فرماندار بندرعباس هشدار داد؛

با افراد متخلف در انتخابات برخورد می شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۴۶۴

فرماندار بندرعباس گفت: در بحث تخلف در انتخابات بدون توجه به شخص کاندید باید با متخلفان برخورد شود.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، عزیزاله کناری در جلسه با کاندیداهای شورای شهر در خصوص اصول انتخابات اظهار کرد: قانون گرایی، امانت داری، پاسخ گویی و انتقادپذیری، هماهنگی و همدلی، مردم سالاری دینی، رقابت انتخابات در چهارچوب نظام و پایبندی به قانون اساسی، حفظ منافع و امنیت ملی، احترام به انتخاب مردم از اصولیست که بر انتخابات حاکم است.

وی افزود: در محیطی که خالی از فضای فیزیکی است اقدامات ما نقش ویژه ای دارد، برای اینکه در انتخابات رقابت سالم و مشارکت همگانی داشته باشیم باید فضای روانی جامعه، رو به بهبود رود چرا که در فضای ناسالم نمی توان انتظار رقابت سالم داشت.

فرماندار بندرعباس تصریح کرد: ما به عنوان یک مسلمان نباید اخلاق را زیر پا بگذاریم و در بحث تخلف در انتخابات باید با فرد متخلف برخورد شود و قانون باید برای همه یکسان باشد.

وی اضافه کرد: هرچه با حرکت های مبتکرانه و جدید در چهارچوب قانون مشارکت را در انتخابات بالا ببریم هم به نفع خود و هم به سود کشور خواهد بود.

کناری در پایان خاطرنشان کرد: انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می شود و حسن آن این است که نیاز به شمارش آرا نیست و افراد در شمارش آن دخالتی ندارند، این کار علاوه بر اینکه زمان کمتری به خود اختصاص می دهد سبب می شود شمارش آرا سریع و راحت تر انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز