خبرگزاری کار ایران

مشاور وزیر جهاد کشاورزی:

جهاد کشاورزی وزارت معیشت مردم است

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۰۷۸

مشاور وزیر جهاد کشاورزی گفت: وزارت جهاد کشاورزی به نوعی وزارت معیشت مردم نیز محسوب می‌شود و ما باید در حوزه رفع موانع، تسهیل امور و هدایت مردم نیز فعالیت کنیم که بخشی از آن مربوط به اقدامات فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان، مرتضی حنیفه‌زاده در نشست بررسی موانع تولیدات بخش کشاورزی استان قزوین که امروز با حضور معاونین و  مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان در سالن جلسات باغستان این سازمان برگزار شد گفت: در برخی مواقع خود قوانین اصلی‌ترین موانع  هستند؛ از این رو رفع این موانع از طرف مسئولان ضروری است.

مشاور وزیر جهاد کشاورزی و مجری طرح پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها از تولید در بخش کشاورزی کشور ادامه داد: متاسفانه در برخی موارد قوانین را به گونه‌ای وضع یا تفسیر کردند که متهم اول وزارت جهاد کشاورزی شناخته می‌شود در حالی که نقش نهادهای دیگر و متولیان اصلی مغفول مانده و کسی هم به آن‌ها توجه نمی‌کند. 

وی ابراز کرد: وزارت جهاد کشاورزی به نوعی وزارت معیشت مردم نیز محسوب می‌شود، بسیاری تصور می‌کنند که کار جهاد کشاورزی صرفا تولید است، در حالی که ما باید در حوزه رفع موانع، تسهیل امور و هدایت مردم نیز فعالیت کنیم که بخشی از آن مربوط به اقدامات فرهنگی است.

این مسئول حوزه کشاورزی اضافه کرد: مواردی هم بوده که متقاضی برای گرفتن مجوز پرورش قرقاول با ۲۰۰ یا ۳۰۰ متر مربع کاستی در زمین مواجه شده و قانون نیز هیچ راهکاری برای آن ارائه نداده، اینگونه موارد باید رفع شود تا دستور مقام معظم رهبری در باره مانع زدایی محقق شود.

حنیفه‌زاده گفت: معیشت مردم این روزها نباید به خاطر موانع کوچک با نوسان مواجه شود و لازم است این دغدغه را در تمام بدنه سازمان جهاد تقویت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز