خبرگزاری کار ایران

تلاش خبرنگاران ورزشی در توسعه ورزش ستودنی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۰۳۴

معاون سیاسی امنیتی استانداری، کرمانشاه در دیدار با اعضای انجمن ورزشی نویسان گفت: تلاش‌های خبرنگاران ، عکاسان و نویسندگان حوزه ورزش در توسعه ورزش و ایجاد نشاط در جامعه ستودنی است.

به گزارش خبرنگار  ایلنا از کرمانشاه، حسین خوش اقبال در نشست با هیات مدیره انجمن ورزشی نویسان این استان گفت: پرداختن به توسعه ورزش و پوشش رسانه‌ای و رزشکاران و قهرمانان ورزشی یکی از وظایف خطیر خبرنگاران ورزشی است از این بابت از شما سپاسگذاریم.

خوش اقبال خاطرنشان کرد: آیندگان درباره عملکرد ما قضاوت خواهند کرد و اگر عملکردی نداشته باشیم آیندگان ما را شماتت خواهند کرد. در همین راستا بسیار خرسندیم که برنامه‌ای را که انجن ورزشی نویسان دنبال می‌کند مثبت و سازنده است.

خوش اقبال ادامه داد: ورزش در جامعه ما از یک موضوع صرفا تفریحی خارج شده و تبدیل به یک موضوع توسعه زا و ثروت ساز شده است و همین موضوع توجه متولیان ورزش و خبرنگاران ورزشی را بیش از پیش طلب می‌کند چرا که پرداختن به ورزش تعیین کننده سلامت و نشاط در جامعه به عنوان مولفه‌های اصلی توسعه انسانی است.

وی یادآور شد: در کنار مباحث توسعه انسانی، اگر پوشش رسانه فعالیت‌های ورزشی انجام شده و سایر متولیان ورزش و بخش خصوصی نیز وارد این عرصه شوند، به گسترش کارآفرینی و ایجاد اشتغال در جامعه کمک خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه یادآور شد: استان کرمانشاه همواره از لحاظ بسیاری از خصیصه های نیک اخلاقی همچون جوانمردی و مرادنگی در طول تاریخ زبانزد بوده است و زنده کردن این اخلاق، بست و گسترش آن در جامعه از وظایف خبرنگاران ورزشی است.

در ادامه این جلسه دبیر انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه، گفت: یکی از رسالت های مهم خبرنگاران ورزشی پوشش قهرمانان این عرصه و ایجاد الگوهای اخلاقی مناسب در جامعه ورزش است.

کمیل نظری یادآور شد: خبرنگار ورزشی  با کمترین چشم داشتی به پوشش افتخار آفرینی قهرمانان جامعه پرداخته و در معرفی این افتخار آفرینی نقش بسزای دارد به همین دلیل این قشر از جامعه رسانه دارای یک شخصیت ،جایگاه و کرامتی هستند که حفظ و افزایش مرتبه آن وظیفه اصلی انجمن ورزشی نویسان است.

وی با اشاره به برنامه‌های انجام گرفته در انجمن ورزشی نویسان استان، گفت: انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه به همت بزرگانی چون سید عباس کشمیری از سال های دور تشکیل شده و یکی از اولین انجمن های ورزشی شعبه استان ها در کشور بوده است.

نظری ادامه داد: یکی از برنامه های که در طول مدیریت سید عباس کشمیری به آن توجه خاصی شد، معرفی الگو های اخلاقی و پیشکسوتان عرصه ورزش در جامعه است، این مهم کمافی سابق مورد توجه اعضای انجمن بوده و سعی می شود در ادامه فعالیت انجمن نیز، برنامه های خوبی در این خصوص طراحی و اجرا شود.

دبیر انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه اضافه کرد: ثبت و سامان دهی خبرنگاران ورزشی استان کرمانشاه یکی دیگر از وظایف انجمن جدید کرمانشاه بود و در همین راستا ، پس از اطلاع رسانی های گسترده و ارزیابی های صورت گرفته، اولین لیست خبرنگاران ورزشی استان کرمانشاه متشکل از 34 نفر به تهران ارسال شد.

نظری ادامه داد: پس از تایید مراجع ذی صلاح در تهران هزینه عضویت این افراد توسط یک اسپانسر تامین و به صورت کلی به حساب انجمن ورزشی نویسان ایران واریز شد.

مدیر مسئول مجموعه رسانه ای خوربران ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته هم اکنون کمیته های تخصصی انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه تشکیل شده و فعالیت های اجرایی انجمن در حال برنامه ریزی و اجرا است.

لازم به ذکر است در این جلسه سایر اعضای انجمن نیز نظرات و دیدگاه خود را بیان کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز