خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان مطرح کرد:

مسئولان به فکر مصرف مازوت در اصفهان نباشند

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۶۹۶۲

استاندار اصفهان گفت: مسوولان کشور باید فکر مصرف مازوت در اصفهان را از ذهن خود بیرون کنند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، عباس رضایی با بیان اینکه مسوولان باید از هم اکنون برای تامین سوخت نیروگاه‌ها در فصول مختلف سال پیش بینی‌های لازم را داشته باشند،  گفت: این استان در شرایط کنونی امکان استفاده از مازوت را ندارد.

وی افزود: همانطور که سال گذشته قرص و محکم برای جلوگیری از مصرف مازوت در این استان ایستادیم، امسال اجازه مصرف این سوخت را در نیروگاه‌های استان نخواهیم داد.   

رضایی با اشاره به اهمیت استفاده بهینه از انرژی گاز برای پیشگیری از مصرف مازوت، ادامه داد: مسوولان کشور باید فکر مصرف مازوت در اصفهان را از ذهن خود بیرون کنند.

استاندار اصفهان اظهار داشت: سازمان صمت و شرکت شهرک های صنعتی این استان باید نسبت ممیزی و استاندارد سازی و مصرف بهینه گاز در صنایع بزرگ استان اقدام کنند.

وی اضافه کرد: شرکت گاز استان باید پیش از هر گونه قطع یا کاهش فشار گاز صنایع و بخش های مختلف مصرفی، اطلاع رسانی لازم را در این زمینه انجام دهد.

رضایی خاطرنشان کرد: سازمان جهاد کشاورزی استان هم باید نسبت به ساماندهی واحدهای تولیدی و گلخانه ای با هدف مصرف بهینه گاز اقدام کند.

وی همچنین با اشاره به اهمیت استاندارد سازی موتورخانه‌ها ادارات و شهرداری‌های استان گفت: استاندارد سازی و عایق کاری اتصالات موتورخانه‌های اداره‌ها و شهرداری‌ها تاثیر بسیاری در مصرف بهینه گاز دارد.

استاندار اصفهان تصریح کرد: جلسه های مدیریت بحران انرژی باید به صورت مستمر و هفته ای در استانداری برگزار شود.

وی گفت: برنامه عملیاتی برای مصرف بهینه گاز توسط همه مشترکان خانگی، صنعتی و کشاورزی تدوین و ابلاغ شود و اطلاع رسانی و آموزش های همگانی در این زمینه با استفاده از اصول و شیوه‌های نوین ارائه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز