خبرگزاری کار ایران

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز:

زلزله بامداد تبریز هیچ خسارت جانی نداشت

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۶۸۱۷

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: به محض وقوع زمین لرزه بامداد امروز سه شنبه در تبریز، تمامی نیروهای اورژانس به حالت آماده باش کامل درآمدند و پنج تیم مناطق مورد نظر را ارزیابی کردند که خوشبختانه تاکنون هیچ خسارت جانی گزارش نشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، فرزاد رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگاران، از آماده باش تمام ظرفیت‌های دانشگاه خبرداد و افزود: خوشبختانه تمامی واحدهای دانشگاه در حوزه‌های درمان و بهداشت در آمادگی کامل بوده و مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه هماهنگی‌های لازم را انجام داده است.

 وی ادامه داد: برنامه‌های افزایش ظرفیت بیمارستانی و پیش بیمارستانی و بهداشت و پشتیبانی طبق برنامه‌های از پیش تدوین شده به محض نیاز فعال خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: حفظ خونسردی و آمادگی فردی و رعایت ایمنی غیرسازه‌ای در منزل و محل کار، میزان آسیب پذیری افراد را به طرز چشمگیری کاهش می‌دهد.

بر اساس این گزارش، زمین لرزه ۴.۲ ریشتری تبریز در ساعت  ۰۳:۱۳:۵۹ به طول جغرافیایی ۴۶.۲ به عرض جغرافیایی ۳۸.۲۲ و عمق هشت کیلومتر زمین اتفاق افتاد. این زمین لرزه در ۱۷ کیلومتری تبریز، ۱۹ کیلومتری صوفیان و ۲۱ کیلومتری سردرود رخ داده و چندین پس لرزه در پی داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز