خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری:

جشنواره «کمند» در استان قزوین برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۶۸۰۸

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: جشنواره «کمند» ویژه دانشجویان دختر دانشگاه های قزوین، در راستای مهارت و نوآوری و کار آفرینی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، صدیقه ربیعی در این باره اظهارکرد: به منظور آشنایی دانشجویان با مهارت آموزی و نوآوری در کار، جشنواره «کمند» ویژه دانشجویان دختر دانشگاه‌های قزوین برگزار می شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: از دختران دانشجوی شاغل به تحصیل در دانشگاه‌های استان دعوت می‌ شود در جشنواره رویداد کار، مهارت و نوآوری با عنوان «کمند» شرکت کنند.

ربیعی تصریح کرد: هدف از برگزاری این جشنواره  آشنایی دانشجویان با مفاهیم مهارت و نوآوری و کار آفرینی، ایجاد ارتباط بین دانشجویان و شرکت های دانش بنیان و همچنین پارک های علم و فناوری و صندوق های حمایت از کارآفرینی است.

وی یادآورشد: برگزاری این جشنواره فرصتی است تا دانشجویان به توانند محصولات تولیدی خود را در معرض دید و قضاوت صاحبان صنایع قرار دهند که این کار می تواند فضای بانشاطی را برای فعالیت دانشجویان و شکوفایی استعداد عملی آنها ایجاد کند که ارزشمند است.

ربیعی در مورد محورهای برگزاری جشنواره هم گفت: دانشجویان می توانند آثار خود در زمینه‌های صنایع دستی، چرم، کیف، کفش، زیورآلات، قاب سازی، محصولات چوبی، تولیدات خوراکی و غذایی، تکنولوژی و مهندسی، دوخت، طراحی پارچه و لباس، صنایع خلاق فرهنگی، محیط زیست  و گردشگری را در جشنواره ارائه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز