خبرگزاری کار ایران

مدیر امور زراعت جهاد کشاورزی استان:

خروج گندم در زمان برداشت از استان قزوین ممنوع شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۶۵۳۶

مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی قزوین از ممنوعیت خروج گندم از استان و کنترل مبادی ورودی و خروجی شهرستان‌ها در ایام برداشت این محصول خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، تورج بنیادی با اعلام این خبر گفت: ۲۴ مرکز خرید گندم در قزوین فعال شده و قیمت هر کیلو گندم که از کشاورزان به شکل تضمینی خریداری می‌شود ۵۰ هزار ریال تعیین شده است.

مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی قزوین با اشاره به ثبت اطلاعات مربوط به کشت گندم کشاورزان در سامانه اطلاعات و داده‌های کشاورزی، از کشاورزان خواست تا در صورت افزایش میزان تولید، آمار مربوط به داده‌های خود در این سامانه را اصلاح کنند.

وی افزود: خروج گندم از استان ممنوع بوده و مبادی ورودی و خروجی شهرستان‌ها در ایام برداشت و خرید تضمینی این محصول کنترل می شود و کشاورزان باید گندم برداشت شده را  به مراکز خرید تضمینی تحویل دهند.

بنیادی با هشدار به دلالانی که با وعده خرید گندم به نرخ بالاتر از خرید تضمینی اقدام می‌کنند، یادآور شد: دلالان گندم در هر شهرستان مورد شناسایی قرار گرفته و در صورت تخطی به مراجع قضائی معرفی خواهند شد.

این مسئول اضافه کرد: علاوه بر کنترل مبادی ورودی و خروجی شهرستان‌ها به ویژه در آبیک و بوئین زهرا برای جلوگیری از خروج گندم، بازرسان اقدام به کنترل و گشت محسوس و نامحسوس از اماکن و انبارهایی که احتمال دپوی غیرقانونی گندم در آنها وجود داشته باشد، خواهند کرد و افراد متخلف را نیز به مراجع قضائی معرفی می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز