خبرگزاری کار ایران

فرماندار ویژه شهرستان کاشان خبر داد:

افزایش ۲۰ درصدی صندوق آرای انتخابات در کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۶۲۹۰

فرماندار ویژه کاشان گفت: به دلیل جلوگیری از ازدحام در حوزه های رای گیری ۲۰ درصد به تعداد صندوق های آرا در انتخابات ۲۸ خرداد افزوده شده است.

به گزارش ایلنا از کاشان، علی‌اکبر مرتضایی در جلسه توجیهی نمایندگان فرماندار در انتخابات پیش رو اظهار داشت: تنها وظیفه اجرایی فرمانداری های برگزاری انتخابات است و از این رو باید تمام تلاش خود را برای برگزاری هرچه باشکوه تر شدن انتخابات انجام دهیم.

وی با بیان اینکه شرایط برگزاری انتخابات امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا متفاوت از دوره های گذشته است، ابراز داشت: به دلیل جلوگیری از ازدحام در حوزه های رای گیری ۲۰ درصد به تعداد صندوق های آرا در انتخابات ۲۸ خرداد افزوده شده است.

فرماندار ویژه کاشان با اشاره به برگزاری سه جلسه توجیهی و آموزشی برای ۲۸۰ نفر از نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای تصریح کرد: حضور نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای همانند حضور شخص فرماندار در محل است و از این رو باید نسبت به انجام اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و شایسته اهتمام و تلاش زیادی انجام شود.

وی با اشاره به اینکه شعبه هایی که در انتخابات گذشته بیش از ۱۰۰۰ رای ماخوذه داشته امسال دارای دو صندوق آرا خواهند بود، خاطرنشان کرد: رای گیری امسال در شعبات اخذ رای با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی، حفظ فاصله اجتماعی و مطابق بر مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز