خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد انتخابات استان خبر داد:

تخصیص بیش از هزار شعبه اخذ رای بری انتخابات ریاست جموری در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۶۱۵۲

دبیر ستاد انتخابات استان قزوین گفت: برای انتخابات ریاست جمهوری هزار و ۴۳۹ شعبه در استان قزوین اختصاص داده شده که شامل ۸۹۴ شعبه ثابت و ۵۴۵ شعبه سیار است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، اسدالله حمزه‌ای با اشاره به آخرین وضعیت بررسی صلاحیت داوطلبان عضویت در شورای شهر گفت: ابتدا ۹۶۴ نفر برای عضویت در شورای شهرهای استان قزوین ثبت نام کردند که ۵۷ نفر انصراف داده و ۹۰ نفر رد صلاحیت شده بودند.

دبیر ستاد انتخابات استان قزوین ادامه داد: پس از بررسی اعتراضات دواطلبان رد صلاحیت شده در نهایت ۸۱۷ نفر در ۲۸ شهر استان تایید نهایی شدند.

وی ابراز کرد: داوطلبان عضویت در شورای اسلامی روستاها  نیز چهار هزار و ۷۱۶ نفر ثبت نام کرده بودند که ۱۷۳ نفر انصرف داده و ۲۰۰ نفر نیز صلاحیت لازم برای عضویت در شورا را کسب نکرده و در مجموع چهار هزار و ۳۴۳ نفر در ۶۷۳ روستای استان به رقابت خواهد پرداخت.

این مسئول عنوان کرد: برای انتخابات ریاست جمهوری هزار و ۴۳۹ شعبه در استان قزوین اختصاص داده شده که شامل ۸۹۴ شعبه ثابت و ۵۴۵ شعبه سیار است.

حمزه‌ای گفت: برای انتخابات شوراهای شهر نیز هزار و ۱۸۵ شعبه تعیین شده که ۷۰۸ شعبه ثابت و ۱۰ شعبه سیار است، همچنین ۲۰۰ شعبه ثابت و ۲۶۷ شعبه سیار نیز برای انتخابات شوراهای روستاها تعیین شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز