خبرگزاری کار ایران

در حکمی؛

مسئولان انجمن‌های روزنامه‌نگاران مسلمان شهرستان‌های فارس منصوب شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۶۱۲۷

در احکامی از سوی سرپرست انجمن روزنامه نگاران مسلمان استان فارس، مسؤولین انجمن‌های روزنامه‌نگاران مسلمان شهرستان‌های آباده، لامرد، مرودشت، فسا و گراش منصوب شدند.

به گزارش ایلنا طی احکامی از سوی سرپرست انجمن روزنامه نگاران مسلمان استان فارس، «محمد صادقی» خبرنگار و فعال رسانه‌ای در استان فارس و آباده به عنوان مسئول انجمن روزنامه نگاران مسلمان شهرستان آباده، «محسن نیدانی» خبرنگار و فعال رسانه‌ای در استان فارس و لامرد به عنوان مسئول انجمن روزنامه نگاران مسلمان شهرستان لامرد، «علی فتحی فر» خبرنگار و فعال رسانه‌ای در استان فارس و مرودشت به عنوان مسئول انجمن روزنامه نگاران مسلمان شهرستان مرودشت، «مهدی حسن زاده» خبرنگار و فعال رسانه‌ای در استان فارس و فسا به عنوان مسئول انجمن روزنامه نگاران مسلمان شهرستان فسا و «ناصر دلخوش» خبرنگار و فعال رسانه‌ای در استان فارس و گراش به عنوان مسئول انجمن روزنامه نگاران مسلمان شهرستان گراش منصوب شدند.

در این احکام که به امضای «هادی بستام»، سرپرست انجمن روزنامه نگاران مسلمان استان فارس رسیده است، آمده است:

نظر به تجربه و توانمندی های جناب عالی در حوزه رسانه، به عنوان مسئول انجمن روزنامه نگاران مسلمان در شهرستان منصوب می شوید.

محمد صادقی مدیر خبرگزاری علم و فناوری در استان فارس، دبیر سرویس سیاسی خبرگزاری فارس استان فارس و مدیرمسئول و صاحب امتیاز سایت خبری ایران ریپورتس است،  سابقه کاری او در مطبوعات استان به هفت سال  می رسد.

صادقی با اشاره به راه اندازی انجمن روزنامه نگاران مسلمان استان فارس گفت: از جمله اهداف اصلی این انجمن آموزش است، چراکه یکی از مشکلات روزنامه‌نگاری در شهرستان ضعف در کادرسازی است، انجمن روزنامه‌نگاران در این زمینه می‌تواند به جامعه مطبوعاتی شهرستان کمک کند.

 صادقی با بیان اینکه برای عضویت اهالی رسانه در این انجمن هیچ محدودیتی وجود ندارد، گفت: تمامی دست‌اندرکاران مطبوعات، مدیران مسئول، سردبیران و دبیران سرویس، خبرنگاران، عکاسان، طراحان، کاریکاتوریست‌ها و افرادی که در عرصه رسانه فعال هستند با ارسال مدارک و رزومه‌کاری در مطبوعات و رسانه‌های سراسری، استانی و شهرستانی با درخواست عضویت در این تشکل صنفی و فرهنگی، پس از تصویب هیئت مدیره می‌توانند به عضویت انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان در بیایند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز