خبرگزاری کار ایران

خرید تضمینی دام عشایر خراسان جنوبی از فردا

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۶۰۵۳

رئیس سازمان امور عشایری کشور گفت: خرید تضمینی دام عشایر خراسان جنوبی از فردا آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، شاهپور علایی مقدم در بازدید از محلات عشایری بخش سه قلعه شهرستان سرایان با اشاره به مشکلات جدی عشایر به دنبال خشکسالی و کاهش بارندگی‌ها و دغدغه عشایر برای تامین نهاده‌های دامی گفت: دام زنده ترکیبی عشایر به ازای هر کیلو ۴۵ هزار تومان خریداری خواهد شد و به ازای هر کیلو دام زنده مقدار سه کیلو گرم جو یارانه‌ای در اختیار ر عشایر قرارمی گیرد که با محاسبه این قیمت خرید دام ۵۷ هزار تومن می‌شود.

علایی مقدم در راستای تاب آوری عشایر از تخصیص ۵۰۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات به عشایر کشور و از پیگیری سازمان امور عشایری کشور با همکاری نمایندگان مجلس برای استمهال تسهیلات عشایر کشور خبرداد.

در بازدید رئیس سازمان امور عشایر کشور از محلات عشایری بخش سه قلعه که حجت الاسلام نصیرایی نماینده مردم فردوس، طبس ، سرایان و بشرویه در مجلس، خرم رئیس اتحادیه عشایر ایران و برخی از مسئولان استانی و شهرستانی حضور داشتند ضمن گفت وگو با عشایر درباره رفع مشکلات این قشر قول مساعد داده شد.

در این بازدید رئیس سازمان عشایری کشور با اختصاص ۵ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه ۵ ساله به شرکت تعاونی عشایر شهرستان سرایان موافقت کرد.

شهرستان سرایان هزار و ۴۲۲ خانوار عشایر دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز