خبرگزاری کار ایران

عامل تیراندازی به سوی کامیونت در آزاد راه پل زال-خرم آباد دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۵۹۸۶

فرمانده انتظامی پلدختر گفت: فردی که در آزاد راه پل‌زال - خرم‌آباد به سوی یک کامیونت تیراندازی کرده و موجب بروز اختلال در تردد خودروها در این آزادراه شده بود، دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ علی امانی اظهار داشت: پس از اطلاع از تیراندازی سرنشینان یک دستگاه سواری پراید به سوی یک دستگاه کامیونت خاور در آزاد راه پل زال – خرم آباد رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی پلدختر قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در بررسی های اولیه مشخص شد فردی ناشناس با تیراندازی به وسیله یک قبضه سلاح جنگی به سوی یک دستگاه کامیونت فرد دیگری را مجروح و به سرعت از صحنه جرم گریخته است، افزود: ماموران انتظامی پس از بررسی ها و پیگیری های لازم عامل تیراندازی را شناسایی و وی را در مخفیگاهش به دام انداختند.

فرمانده انتظامی پلدختر تصریح کرد: فرد دستگیر شده انگیزه خود را در این اقدام اختلافات شخصی اعلام و در بازجویی اولیه به بزه ارتکابی اعتراف کرد.

سرهنگ امانی یادآورشد: متهم دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

وی امنیت شهروندان را خط قرمز پلیس دانست وافزود: پلیس با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد قاطع و قانونی می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز