خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان :

برخوردار دانستن استان اصفهان خطای محاسبه ای است

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۵۴۳۵

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان گفت: اصفهان استان برخوردار نیست و این خطای محاسبه ای است که اصفهان را توسعه یافته و برخوردار از اعتبارات می دانند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، عیوب درویشی اظهار داشت: همیشه با وزارتخانه‌ها، سازمان و نهادهای دولتی مستقر در پایتخت این مشکل را داریم که اصفهان را استان برخوردار و بی نیاز از بودجه و اعتبارات در نظر می گیرند.

وی با بیان اینکه خطای محاسبه است که مسئولان کشوری اصفهان را توسعه یافته می خوانند و تصریح کرد: درست است که ما از وجود ذوب آهن و فولاد مبارکه بهره مند هستیم، ولی مشکلات ناشی از حضورشان را تحمل و هزینه اش را می دهیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان یادآور شد: با این نگاه به ما هزینه برگزاری انتخابات پرداخت نشد و از صنایع انتظار تامین هزینه دارند که نگاه خلاف قانون است.

وی اضافه کرد: قبول داریم که اصفهان شاخص های توسعه یافتگی دارد، ولی نه همه شاخص ها و نیازمند تغییرنگاه مدیریتی در سطح کلان است.

درویشی به مشکل خشکسالی اشاره کرد و افزود: اصفهان بیش از یک دهه است که با مشکل خشکسالی روبرو است و انتظار داریم مسئولان کشوری برای رفع آن با ما همکاری کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز