خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی خبر داد؛

کشف 15 هزار مایند غیرمجاز در استان از سال گذشته تاکنون

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۵۴۳۱

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: از سال گذشته تاکنون 15 هزار ماینر غیرمجاز در استان مرکزی در بخش‌های صنعتی، کشاورزی، تجاری، خانگی، عمومی و از مطب پزشکان کشف شده است. میزان برق مصرفی این ماینرها بر اساس تعرفه تعیین شده به مبلغ 170 میلیارد ریال رسیده و وصول این مطالبات نیز با مشکلات جدی همراه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد الله‌داد افزود: پیش‌بینی می‌شود به تعداد ماینرهای غیرمجاز شناسایی شده در این استان ماینرهای کشف نشده نیز وجود داشته باشد. انتظار می رود مردم در صورت اطلاع مراتب را از طریق شماره 10001000121 اطلاع دهند.

وی ادامه داد: به اطلاع دهندگان از ماینرهای غیرمجاز در استان مرکزی نیز پاداش داده می‌شود و بسته به نوع ماینرهای کشف شده این پاداش تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال نیز تعیین شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی اظهار داشت: پرداخت خسارت ناشی از قطعی برق در استان مرکزی در دستور کار قرار گرفته و هر ماهه در قبوض برق مصرفی مشترکان مبلغی بابت بیمه کسر می‌شود.

الله‌داد تصریح کرد: در سال 98، تعداد 1400 مورد خسارت تأیید شده برق در این استان پرداخت شد. برای سال گذشته نیز 1200 مورد خسارت برق تأیید شده که تاکنون 6 میلیارد ریال آن پرداخت شده است. بر اساس پرونده‌هایی در دست داریم، این رقم به بیش از 10 میلیارد ریال افزایش پیدا می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز