خبرگزاری کار ایران

منطقه ویژه انرژی بر پارسیان هاب جدید توسعه صنعت پتروشیمی

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۵۳۲۴

مدیران عامل دو شرکت توسعه ای NPC و ایمیدرو بر توسعه منطقه ویژه انرژی بر پارسیان با احداث واحد های پتروشیمی تاکید کردند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، بهزاد محمدی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و وجیه اله جعفری معاون وزارت صنعت ، معدت و تجارت و مدیرعامل شرکت توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران از زیرساخت ها، بندر و نیز طرح پتروشیمی سروش انرژی پایدار بازدید کردند و در جریان آخرین فعالیت های جاری قرار گرفتند.

بهزاد محمدی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران با تشکر از ایمیدرو برای تامین زیرساخت های این منطفه اظهارکرد: ایمیدرو برای ساخت این منطقه سرمایه گذاری مناسبی انجام داده و زحمات بسیاری کشیده است و بزودی منطقه پارسیان به هاب جدید صنعت پتروشیمی تبدیل خواهد شد و تلاش داریم تا خوراک های متنوع را به سمت این منطقه سوق دهیم.

وی افزود: 20 میلیون متر مکعب گاز به این منطقه اختصاص داده شده است و انتقال سایر خوراک ها برای این منطقه در دست برنامه ریزی است و افزون بر خوراک های نفت و گاز، انتقال محصولات پایه منطقه پتروشیمی عسلویه به عنوان خوراک نیز در حال مطالعه و برنامه ریزی است.

محمدی ادامه داد: 2200 هکتار به توسعه پتروشیمی در این منطقه اختصاص یافته است و  توسعه طرح های پتروشیمی به رونق و اشتغال در منطقه کمک خواهد کرد و در حال حاضر در شرکت ملی صنایع پتروشیمی مجوز های مختلفی برای حضور پتروشیمی ها در منطقه پارسیان صار شده و از این جمله می‌توان به طرح سروش انرژی پایدار که یک طرح است GTX اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز