خبرگزاری کار ایران

رئیس دانگشگاه علوم پزشکی قزوین:

زمان جدید تزریق دوز دوم واکسن کرونا با پیامک اطلاع رسانی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۵۲۷۷

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: مردم به هیچ عنوان نگران تأخیر در تزریق دوز دوم واکسن کرونا نباشند و زمان جدید تزریق نوبت دوم، از طریق ارسال پیامک به شهروندان اعلام می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، پیمان نامدار درباره بازه زمانی تزریق دوز دوم واکسن کرونا گفت: هر چند طبق اعلام قبلی به برخی گروه‌های هدف، از حدود یک هفته پیش، نوبت تزریق دوم واکسن کرونا فرا رسیده؛ اما براساس اعلام أخیر وزارت بهداشت 21 تا 90 روز، دوره زمانی بین دو تزریق است و این یعنی اینکه از همین امروز 60 روز برای تزریق نوبت دوم فرصت داریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین ادامه داد: با درنظر داشتن این موضوع، مردم به هیچ عنوان نگران تأخیر در تزریق دوز دوم واکسن کرونا نباشند و زمان جدید تزریق نوبت دوم، از طریق ارسال پیامک به شهروندان اعلام می‌شود.

وی ابراز کرد: در مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا شهر قزوین نیز غرفه‌ای برپا شده تا اطلاع رسانی لازم را در این زمینه به شهروندان ارائه دهد.

نامدار گفت: قزوین جزء استان‌هایی است که بیشترین سهمیه واکسن خود را تزریق کرده و روند واکسیناسیون در استان بسیار مطلوب بوده و موجب کاهش ۴۰ درصدی بیماران در سطح استان شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز