خبرگزاری کار ایران

دادستان کاشان خبر داد:

بهره برداری از زندان جدید کاشان در آینده نزدیک

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۵۲۳۳

دادستان کاشان مهم‌ترین اهداف ساخت زندان جدید کاشان ر‌ا فراهم کردن زمینه فعالیت های آموزشی،تربیتی و اصلاحی دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشان، روح الله دهقانی ضمن قدردانی از مساعدت و همراهی مدیران دستگاه قضایی و مسئولان اجرایی استان مبنی بر اجرا و اتمام سریع تر پروژه ساخت زندان کاشان گفت: ساخت زندان کاشان از ۱۲ سال پیش شروع شد که در مراحل احداث آن مشکلاتی مانند تخصیص اعتبار و تامین خدمات زیر بنایی مثل آب،گاز و برق و مخابرات  به وجود آمد.

وی افزود: تغییر مکان زندان کاشان در راستای توسعه استانداردهای قضایی و احترام به حقوق شهروندی و جلوگیری از ایجاد مزاحمت و ترافیک شهری در منطقه قدیمی شهر است،هرچند فرسودگی ساختمان زندان و همچنین وجود آن در منطقه مسکونی  ناخرسندی مردم را فراهم کرده بود.

دهقانی مهم ترین دلیل انتقال زندان کاشان را فراهم کردن زمینه فعالیت‌های مختلف آموزشی،تربیتی و اصلاحی با هدف کاهش آمار جمعیت کیفری زندان برشمرد و خاطرنشان کرد: با وجود اینکه زندان کاشان شهرهای شمال استان اصفهان را  پوشش می دهد، ولی ورودی زندان کاشان در مقایسه با سال های قبل کمتر شده است.

دادستان کاشان گفت:تمامی مسئولان قضایی واجرایی استان بر بهره برداری زندان تاکید داشتند و تلاش می شود زندان فعلی که در بافت شهری قرار گرفته هر چه سریعتر جمع آوری شود.

 روح الله دهقانی یاد آور شد: زندان شهر کاشان با هدف ایجاد فضای مناسب برای بازپروری و اصلاح وتربیت زندانیان و فراهم کردن شرایط لازم برای بازگشت دوباره آنها به جامعه ساخته شده است.

  وی افزود: ۶۰ هزار متر مربع زمین زندان با زیربنای ۱۲هزار و ۵۰۰ متر و ظرفیت ۷۵۰نفر با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال با حضورمدیران قضایی کشوری واستانی عصر امروز به بهره برداری کامل رسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز