خبرگزاری کار ایران

کارگردان جوان شیرازی جدیدترین ساخته اش را به تصویر می کشد؛

«رنگآبی» روایتی شاعرانه از مسئله کم آبی

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۴۹۶۵

«رنگآبی» عنوان جدیدترین فیلم لعیارحیمی کارگردان زیر ۲۰ سال شیرازی است که در این فیلم به موضوع آب و انرژی پرداخته و با روایتی شاعرانه مسئله کم آبی را به تصویر کشیده است.

به گزارش ایلنا، لعیارحیمی که چندی پیش با مستند «سیرچه» در جشنواره شهرهای جدید کشور _ عالیشهر جایزه فیلم منتخب جشنواره را از شهر صدرا دریافت کرده بود، این بار داستان فیلمش را در صفحه نقاشی دختربچه‌ای هشت ساله پیش برده است.

لعیارحیمی نویسنده و کارگردان این فیلم با اشاره به مدیریتِ حرفه ای برنامه ها گفت:به هر حال من و دیگر دوستانم طبق استعداد و علاقه شخصیمان پذیرفتیم که با گروه هشگینکمان پیش برویم و از این بابت اطمینان داریم که با برنامه هایی که مشاورینِ هنریِ گروه برای اعضا در نظرگرفتند، مسیرِ موفقیت را به خوبی طی خواهیم کرد.

این کارگردان جوان که دوره آموزشی و فعالیت خود را با گروه هشگینکمان به مدیریت مسیحارحیمی آغاز کرده از آینده  حرفه فیلمسازی خود می گوید و با خشنودی به فعالیت تیمی و گروهی اشاره کرده و تاکید می کند که قطعا برای کشف استعداد و توانمندی هایمان باید در سن نوجوانی اقدام کنیم و با انتخابِ رشته مناسب بهترین استفاده را از دانشگاه و فرصت های آموزشی داشته باشیم.

‌با پایان یافتن مراحل تدوین، در بخش فیلم داستانی -جشنواره یونسکو- شرکت داده و آماده رقابت با دیگر آثار شده است.

دیگر عوامل فیلم رنگابی شامل بازیگران: النا نیازی و ساناز دهقانی، صداپیشه: هستی کرمی، تهیه کنندگان: مسیحارحیمی و اسماعیل پرویزی، تدوین وصداگذاری: محمدناصریراد، تصویربردار: اسماعیل پرویزی، نورپرداز: مهدی فلامرزی، صدابردار: زهرا ستاری، منشی صحنه: ملیناسیرت بخش، برنامه ریز: علیرضاشهسواری فرد، طراح صحنه و لباس: فائزه کریمی، مدیرصحنه: حسن ابراهیمی نژاد، مدیرتولید: محمد زارع، جلوه های گرافیکی: محمدرازدار، عکاس: نگین نبی زاده، گریم: باران وفادار، جامه دار: طاهره ارجمند هستند.
دیگر اعضای گروه: ندا نوروزی، حامد ارشادی، سحر اشرف، ملیکاباقرپور، آناهیتاایمانی هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز