خبرگزاری کار ایران

خانپور خبر داد:

واگذار ی 273 هکتار زمین به سرمایه گذاران در شهرک‌های صنعتی قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۴۹۳۵

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: به سرمایه گذار ان جذب شده درشهرک‌های صنعتی استان قزوین 273 هکتار زمین زیر ساخت وامکانات واگذار شده است.

 به گزارش خبرنگار ایلنادر قزوین، حمیدرضا خانپور روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از طرح‌ها و واحدهای تولیدی شهرک صنعتی کاسپین ۲ (آبیک) بیان کرد: با جذب این تعداد سرمایه گذار شاهد بیش از ۶۵ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت شهرک ‌های صنعتی استان قزوین یادآور شد: میزان سرمایه‌گذاری سال گذشته در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین 50 هزار میلیارد ریال بوده و برای امسال نیز ۱۵ هزار میلیارد ریال به این میزان افزوده شده است.

این مسئول افزود: با تکمیل و بهره برداری از طرح‌های این سرمایه‌گذاران برای بیش از ۱۲ هزار نفر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین به طور مستقیم شغل ایجاد خواهد شد.

وی اظهارکرد: به سرمایه‌گذارانی که از سال گذشته تاکنون با این شرکت قرارداد منعقد کرده‌اند، ۲۷۳ هکتار زمین دارای زیرساخت و امکانات در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان واگذار شده است.

خانپور گفت: در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها در راستای تحقق بخشی به منویات مقام معظم رهبری علاوه بر جذب سرمایه‌گذاران جدید، توسعه شهرک‌های تقاضا پذیر و احیا و فعال سازی واحدهای راکد را نیز از اهداف اولویت دار خود قرار داده‌ایم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز