خبرگزاری کار ایران

رئیس هیأت فوتبال استان:

بانوی قزوینی ، در مسابقات فوتبال بانوان آسیای مرکزی سوت می‌زند

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۴۶۵۹

رئیس هیأت فوتبال استان قزوین گفت: فاطمه نصیری داور فوتبال قزوین برای قضاوت در مسابقات فوتبال جوانان بانوان آسیای مرکزی (کافا) که از ۱۹ تا ۲۸ خرداد در شهر دوشنبه تاجیکستان برگزار می‌شود فراخوانده شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حسین باجیوند با اشاره به حضور ورزشکاران استان در اردوی تیم ملی فوتسال گفت: سومین اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال بزرگسالان با حضور ۱۹ بازیکن به مدت پنج روز در جزیره کیش برگزار می‌شود.

رئیس هیأت فوتبال استان قزوین ادامه داد: محمد نجف زنگی، سعید مومنی و علی رستمی سه ورزشکار استان قزوین نیز در کنار سایر بازیکنان در این اردو حضور دارند.

وی سپس با اشاره به ظرفیت‌های فوتسال بانوان استان ابراز کرد: در مسابقات مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال بانوان کشور که روز چهارشنبه دوازدهم خرداد در ورزشگاه ۱۷ شهریور آبادان میان تیم‌های پالایش نفت این شهر و خراسان رضوی برگزار می‌شود بهناز آبک از استان قزوین بعنوان داور دوم حضور خواهد یافت.

این مسئول افزود: در بخش فوتبال بانوان نیز بهناز طاهرخانی، فوتبالیست ملی پوش تاکستانی در مرحله دوم اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال بزرگسالان که از یکم تا هفتم خرداد در تهران برگزار شد، حضور داشت.

باجیوند گفت: فاطمه نصیری داور فوتبال قزوین علاوه بر حضور در دور نهایی لیگ یک فوتبال کشور برای قضاوت در مسابقات فوتبال جوانان بانوان آسیای مرکزی (کافا) که از ۱۹ تا ۲۸ خرداد در شهر دوشنبه تاجیکستان برگزار می‌شود فراخوانده شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز