خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات شهرستان قزوین:

اعضای ستاد انتخابات قزوین علیه کرونا واکسینه می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۴۶۳۱

رئیس ستاد انتخابات شهرستان قزوین گفت: اعضای ستاد و شعبات انتخاباتی شهرستان قزوین از هفته آینده طبق نوبت دهی و اطلاع رسانی می‌توانند نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد شفیعی گفت: برای حفظ سلامت دست اندرکاران و عوامل اجرایی برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در شهرستان قزوین، تمام عوامل اجرایی در ستاد و شعب انتخاباتی واکسن کرونا تزریق می‌کنند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان قزوین افزود: اعضای ستاد و شعبات انتخاباتی شهرستان قزوین با وجود خطرات ناشی از شیوع ویروس کرونا، قاطعانه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی پای کار بوده و قدم به قدم تمام توان خود را برای برگزاری این رویداد ملی بکار گرفته‌اند، از همین رو واکسیناسیون این افراد طبق لیست موجود در سامانه در دستور کار ستاد انتخابات شهرستان قزوین قرار دارد.

وی ابراز کرد: اعضا از هفته آینده طبق نوبت دهی و اطلاع رسانی می‌توانند تا  پیش از برگزاری انتخابات نسبت به تزریق  واکسن کرونا اقدام کنند.

شفیعی گفت: تعداد ۵۵۶ شعبه اخذ رای در شهرستان قزوین از سوی ستاد انتخابات این شهرستان پیش بینی شده که همشهریان عزیز می‌توانند با مراجعه به این شعبات در انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز