خبرگزاری کار ایران

پرداخت 117 میلیارد تومان تسهیلات به افراد تحت پوشش بهزیستی فارس

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۴۵۳۰

مدیرکل بهزیستی فارس گفت: سال ۹۹ بالغ بر ۱۱۷ میلیارد تومان تسهیلات خوداشتغالی و کارفرمایی به مددجویان و کارفرمایان سراسر استان پرداخت شده است.

به گزارش ایلنا سید محمدصادق کشفی‌نژاد گفت: توانمند سازی با پرداخت تسهیلات ایجاد اشتغال پایدار و پرداخت کمک هزینه‌های بیمه ای اولویت بهزیستی برای مددجویان است. 

وی افزود: مددجویانی که دارای مدرک فنی حرفه‌ای معتبر باشند یا پروانه کسب و شغلی دارند که نیاز به حمایت جهت پایداری شغل داشته باشند با مراجعه به بهزیستی محل پرونده خود می‌توانند مراحل قانونی دریافت تسهیلات کم‌بهره خود اشتغالی را طی کنند.

مدیرکل بهزیستی فارس ادامه داد: همچنین کارفرمایانی که اقدام به بکارگیری مددجویان و نیازمندان تحت پوشش بهزیستی می‌کنند، از تسهیلات کارفرمایی بهزیستی بهره‌مند می‌شوند. 

کشفی‌نژاد با توضیح اینکه در سال ۹۹ یکصد و ۱۷ میلیارد تومان تسهیلات خوداشتغالی و کارفرمایی به مددجویان و کارفرمایان سراسر استان فارس پرداخت شده، عنوان کرد: سقف تسهیلات خود اشتغالی در سال ۹۹، ۵۰۰ میلیون ریال برای هر مددجو و ۲۰ میلیارد ریال برای هر کارفرما به ازای به کارگیری ۴۰ نفر نفر مددجو بوده که امید است در سال جاری این مبلغ افزایش یابد. 

این مقام مسئول گفت: کمک هزینه پرداخت بیمه‌های خویش فرمایی و کارفرمایی تامین اجتماعی، برنامه دیگر بهزیستی برای ایجاد آینده بهتر و توانمندسازی مددجویان است، که در همین راستا سال ۹۹، ۱۵۳ میلیارد و ۵۴۵ میلیون ریال کمک هزینه به مددجویان استان فارس پرداخت کرده‌ایم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز